فلزیاب نقطه زن اورکا

فلزیاب نقطه زن اورکا

فلزیاب نقطه زن اورکا یک فلزیاب همه کاره برای جستجو انواع فلزات میباشد، Eureka با استفاده از تکنولوژی 3 فرکانس MineLab جستجو را برای شما ساده میکند و با فرکانس های کاری 6.4 کیلوهرتز، 20 کیلوهرتز برای جستجوهای عمومی و حساسیت برتر 60 کیلوهرتز برای شما امکان یافتن کوچکترین قطعات طلا را فراهم میکند. امکان تنظیم فرکانس این طلایاب با توجه به نیاز شما وجود دارد.

فلزیاب نقطه زن اورکا با سیستم کاری VLF و تعادل زمین دیجیتال Accu-Track  قابلیت بازیابی دو سرعته و افزایش عمق را همراه با یک مدار تشخیص فوق العاده کوچک برای شما فراهم میکند. هیچ حدس و گمانی در حین جستجو وجود نخواهد داشت و با استفاده از Accu-Track حتی در زمین هایی که دارای مواد معدنی هستنند به کاوش بپردازید بنابراین قطعاً میتوانید طلای بیشتری پیدا کنید.

ACCU-TRAK به طور مداوم سطح کانی سازی زمین را اندازه گیری میکند در حالی که دیسک طلایاب در حال جستجوی اهداف است و هر گونه تغییر در کانی سازی، که میتواند به سرعت رخ دهد، تجزیه و تحلیل میشود و سطح تعادل زمین به طور خودکار تنظیم میشود. ACCU-TRAK در فلزیاب نقطه زن اورکا تضمین میکند که آشکارساز همیشه به درستی متعادل شده و در حداکثر عمق و حساسیت همیشه با حداقل تلاش کار میکند.

با استفاده از ویژگی تفکیک در فلزیاب نقطه زن اورکا میتوانید فلزات مزاحم را حذف کنید تا زمان تلف شده را به حداقل برسانید و طلای بیشتری در مناطق پر از آهن پیدا کنید. از دیگر خصوصیات این طلایاب گزینه های صوتی برای بهبود تقویت صدا و خوب شنیدن سیگنال های هدف و مکان یابی قطعات است که از Threshold و Tone برای تنظیم فلزیاب متناسب با شنوایی خود استفاده کنید.

 

ویژگی فلزیاب نقطه زن اورکا

  • سیستم کاری VLF
  • برند ماینلب
  • کشور سارنده استرالیا
  • کنترل تفکیک متغییر آهن
  • سیستم کویل بیضوی 10 اینچی  برای پوشش وسیع تر زمین.
  • پیشرفته ترین سیستم باتری قابل شارژ NiMH.
  • طراحی دسته ارگونومیک.
  • ACCU-TRAK ردیابی خودکار تعادل زمین
  • گزینه های صوتی

معرفی فلزیاب نقطه زن شرکت فلزیاب افشار

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب شعاع زن، خرید گنج یاب تصویری، خرید گنج یاب نقطه زن، خرید گنج یاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید گنج یاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات شرکت فلزیاب افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید