فلزیاب نقطه زن Excalibur II

فلزیاب نقطه زن Excalibur II

بسیاری از مردم در سراسر جهان از فعالیت گنج یابی لذت میبرند، فلزیاب نقطه زن Excalibur II ساخت کمپانی ماینلب امکان کاوش در زیر آب، مناطق ساحلی، خشکی را برای شما فراهم میکند. این فلزیاب یک الکترومغناطیس ایجاد میکند که به کمک آن میتواند به زیر زمین نفوذ کند و با تشخیص فلز به دلیل رسانا بودن سبب تغییراتی میشود که دستگاه این تغییرات را متوجه میشود و از خود سیگنالی به نمایش میگذارد که شما را از وجود فلز مطلع میکند.

فلزیاب نقطه زن Excalibur II میتواند اندازه، شکل و نوع اهداف را تشخیص دهد هرچه فلز ابعاد بیشتری داشته باشد، تشخیص عمق فلز توسط دستگاه بیشتر میشود. فلزیاب Excalibur II با فرکانس چندگانه عملکرد بالایی را به شما ارائه میدهد. این فلزیاب با 17 فرکانس جداگانه به طور همزمان عمق، حساسیت و دقتی که نیاز دارید را برای شما فراهم میکند، این فلزیاب پیشرفته استفاده از آن بسیار ساده میباشد و به راحتی میتوانید آن را تنظیم کنید.

طراحی این فلزیاب به گونه ای است که مناسب برای غواصی است، صفحه نمایش این فلزیاب مناسب برای شرایط کم نور میباشد. فناوری های استفاده شده در فلزیاب نقطه زن Excalibur II میتواند این دستگاه را به یک فلزیاب پیشرفته تبدیل کند. فناوری‌های BBS (1.5-25.5 کیلوهرتز) و RCB سبب تقویت سیگنال‌های ضعیف اهداف و کاهش نویز ها میشودد  قدرت تشخیص را بالا میبرد.

دیسک 10 اینچی فلزیاب نقطه زن Excalibur II سبک وزن و ضد آب میباشد که امکان جستجو در ساحل را با صدای واضح برای شما  فراهم میکند. منیع تغذیه دستگاه باتری قابل شارژ میباشد که تا 12 ساعت امکان کاوش را برای شما فراهم میکند.

فلزیاب نقطه زن Excalibur II

حساسیت فلزیاب نقطه زن Excalibur II

تنظیم حساسیت در Excalibur II به دو صورت دستی و خودکار قابل تنظیم میباشد، اگر از افراد مبتدی هستید پیشنهاد میشود که از تنظیمات خودکار استفاده کنید تا درصد خطا کاوش شما کاهش یابد چون امکان دارد نتوانید به درستی تنظیم کنید، تنظیمات حساسیت دستی به شما امکان میدهد تا بتوانید با توجه به نیاز خود آن راتنظیم کنید.

تنظیم حساسیت خودکار

برای تنظیم حساسیت به صورت خودکار در فلزیاب نقطه زن Excalibur II باید کلید آن را خلاف عقربه های ساعت تنظیم کنید. در این حالت دستگاه باتوجه به شرایط زمین تنظیم میشود.

تنظیم حساسیت دستی

فلزیاب نقطه زن Excalibur II برای تنظیمات دستی باید در جهت عقربه های ساعت تنظیم شود. در این حالت 10 سطح حساسیت برای شما فراهم میشود تا بتوانید درصد خطلای کاوش را به صفر برسانید.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب شعاع زن، خرید گنج یاب تصویری، خرید گنج یاب نقطه زن، خرید گنج یاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید گنج یاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات شرکت فلزیاب افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید