مقایسه فلزیاب تصویری و بوقی 2024

مقایسه فلزیاب تصویری و بوقی

در این مقاله به مقایسه فلزیاب تصویری و بوقی خواهیم پرداخت، دستگاه های فلزیاب ابزاری هستند که به کمک آنها میتوانید فلزات ارزشمند پنهان شده در زمین را پیدا کنید. انواع فلزیاب دربازار وجود دارد که همگی برای تشخیص فلزات هستند اما کارایی های متفاوتی دارند و باتوجه به نیاز اپراتور و محیط کاوش میتوانید دستگاه فلزیاب مناسب خود را خریداری کنید.

اگر بخواهیم بگوییم فلزیاب تصویری بهتری است یا فلزیاب بوقی جواب قطعی وجود ندارد زیرا هرکدام دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد خود هستند و قابلیت های متفاوتی را در اختیار کاوشگران قرار میدهد از آنجایی که تنوع در این دستگاه های فلزیاب در بازار زیاد است اگر از افرادی هستید که اطلاعات زیادی از دستگاه های فلزیاب ندارید خرید فلزیاب مناسب برای شما دشوار خواهد بود.

در ادامه به شما عملکرد دستگاه های فلزیاب بوقی و فلزیاب تصویری را ارائه میدهیم تا بتوانید با کارکرد این دستگاه های فلزیاب آشنا شوید. در ابتدا برای مقایسه فلزیاب تصویری و بوقی میتوان گفت که فلزیاب تصویری نسبت به دستگاه های بوقی علاوه بر تشخیص فلز قابلیت نمایش تصویر را نیز دارد.

دستگاه فلزیاب تصویری

دستگاه های فلزیاب تصویری در بازار از محبوبیت بالایی برخوردارند و دارای قدرت تشخیص بالایی هستند، این فلزیاب ها به دلیل پردازش با سرعت بالا مورد استفاده بسیاری از کاوشگران قرار میگیرند. میزان عمق کاوش در دستگاه های تصویری باتوجه به قطعات استفاده شده در دستگاه، ابعاد فلز، جنس خاک، نوع زمین کاوش و شرایط آب و هوایی متفاوت است.

دستگاه فلزیاب تصویری دارای سیستم کاری مگنومتر میباشد که میتواند به صورت حرفه ای و با سرعت محل اهداف پنهان شده در زیر زمین را پیدا کند، همچنین قابلیت تشخیص فلزات با ارزش یا بی ارزش را دارد که سبب صرفه جویی در وقت و هزینه کاوشگران برای حفاری میشود. این نوع دستگاه ها با نام اسکنر فلزیاب نیز شناخته میشود و دارای قابلیت نمایش تصویر سه بعدی حدودی از محل وجود فلز را دارد تا بتوانید آن را تشخیص دهید.

دستگاه های فلزیاب تصویری معرفی شده در این مقاله از بهترین قطعات و تکنولوژی های شرکت okm ساخته شده است و با استفاده یک نرم افزار تخصصی میتوانید اطلاعات اسکن را بدست آورید و علاوه بر تشخیص فلز میتوانید اتاقک، حفره، غارها را تشخیص دهید، توجه داشته باشید این نوع دستگاه ها توانایی تشخیص فلزات قدیمی را دارد. فلزیاب های تصویری برای کاوش در عمق های بالای 10 متر میباشد.

نرم افزار فلزیاب تصویری

 فلزیاب های تصویری با استفاده از نرم افزار ویژوالایزر اطلاعات دریافت شده را به تصویر تبدیل میکنند و قابلیت حذف سیگنال های اشتباه را برای شما فراهم میکند، رنگ های که در اسکن گرفته شده به نمایش گذاشته میشود هرکدام دارای معنی و مفهوم خاصی میباشد.

  • آبی: حفره
  • سبز: وجود خاک بکر و طبیعی
  • زرد: نمایانگر خاک آلوده به فلزات
  • قرمز: وجود انواع فلزات
  • مزایای استفاده از فلزیاب تصویری

فلزیاب تصویری XW

فلزیاب تصویری توربو 18000

فلزیاب تصویری توربو 20000

دستگاه فلزیاب بوقی

دستگاه فلزیاب بوقی دارای سیستم کاری پالسی و vlf هستند که قابلیت نقطه زنی اهداف پنهان شده در زیر زمین را دارد، در مقایسه فلزیاب تصویری و بوقی میتوان گفت که نحوه کاوش این دستگاه ها باهم متفاوت است، با استفاده از فلزات بوقی میتوانید فلزات را تا عمق 3 الی 4 متر پیدا کنید.

دستگاه های فلزیاب دارای لوپ جستجو هستند که بااستفاده از این لوپ میتوانند اشیاء پنهان شده در زمین را پیدا کند و با صدای بوق اپراتور را از وجود فلزات مطلع کند. عمق کاوش فلزیاب بوقی با توجه به اندازه دیسک و ابعاد فلز متفاوت است هرچه اندازه دیسک بزرگتر باشد عمق بالاتری را میتوانید جستجو کنید، برخی از دیسک ها دارای قابلیت ضدآب هستند که امکان کاوش در ساحل و آب های کم عمق را فراهم میکند.

بالانس دستگاه های بوقی به صورت اتوماتیک و دستی میباشد که با توجه به نوع دستگاهی که خریداری میکنید متفاوت میباشد، همچنین برخی از دستگاه ها دارای تفکیک هستند که میتوانید فقط به دنبال فلز طلا باشید البته لازم به ذکر است که دستگاه های فلزیاب پالسی در حالت ALL METALL بیشترین قدرت کاوش را دارند.

در اول لیست بهترین فلزیاب نقطه زن بوقی 2024 میتوان فلزیاب پالسی نوا پلاس را معرفی کرد این فلزیاب دارای قدرت باورنکردنی میباشد و به دلیل حساسیت بالا محبوبیت زیادی در بین اپراتور ها دارد و میتواند با فلزیاب لورنز رقابت کند، بالانس این فلزیاب به صورت اتوماتیک است که بسیار دقیق است و میتوانید بدون خطا به کاوش بپردازید.

فلزیاب نوا پلاس

فلزیاب کامپکس ایکس 5

نتیجه گیری مقایسه فلزیاب تصویری و بوقی

حالا که با فلزیاب تصویری و فلزیاب بوقی آشنا شدید و در مقایسه فلزیاب تصویری و بوقی تفاوت دستگاه ها را مشاهده کردید میتوانید با توجه به نیاز خود از کاوش به دنبال دستگاه فلزیاب مناسب خود باشید. نکاتی که در خرید فلزیاب باید در نظر بگیرید حساسیت و دقت دستگاه، عمق شناسایی، قیمت دستگاه، نوع فلزات قابل تشخیص میباشد.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب شعاع زن، خرید گنج یاب تصویری، خرید گنج یاب نقطه زن، خرید گنج یاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید گنج یاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان  خرید فلزیاب دستی با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید