فلزیاب نقطه زن MD-4090

فلزیاب نقطه زن MD-4090

فلزیاب نقطه زن MD-4090 یک دستگاه زیرزمینی با حساسیت بالا میباشد که با استفاده از باتری کارمیکند سیم پیچ جستجوی ضد آب 8.5 اینچی قابل تنظیم این طلایاب دارای کیفیت بالایی میباشد که امکان کاوش با دقت بالایی را برای شما فراهم میکند. این فلزیاب صنعتی برای تشخیص حرفه ای طلا و انواع دیگر اشیاء طراحی شده است. در مقایسه با فلزیاب های سنتی، طراحی این دستگاه بسیار مدرن میباشد.

نحوه استفاده از فلزیاب نقطه زن MD-4090 آسان است به گونه ای که افراد علاقه مند به جمع آوری جواهرات، سکه و غیره میتوانند به مدت طولانی با آن به کاوش بپردازند. از دیگر خصوصیات این طلایاب صفحه نمایش ال سی دی 3.0 اینچی است که اطلاعاتی از جمله نوع فلز، عمق هدف، محدوده DISC و NOTCH، سطح SENS و وضعیت باتری را نشان میدهد. همچنین دارای نمایشگر عددی برای  تشخیص هدف است.

فلزیاب نقطه زن MD-4090  دارای 3 تن صدا متفاوت با قدرت بالا، متوسط ​​و کم برای تشخیص انواع مختلف فلز میباشد. طول ساقه این طلایاب را میتوان به راحتی با توجه به ارتفاع قد اپراتور تنظیم کرد. این طلایاب پیشرفته دارای 3 حالت جستجو قابل تنظیم میباشد که اپراتور با توجه به نیاز خود میتوانید آن را تنظیم کنید. از دیگر ویژگی های این طلایاب میتوان به سیستم حافظه قوی این طلایاب شاره کرد که توانایی ذخیره آخرید تنظیمات شما را دارد تا برای کاوش بعدی بتوانید با همان تنظیم دستگاه کار کنید.

فلزیاب نقطه زن MD-4090

 

حالت جستجو فلزیاب نقطه زن MD-4090

  • حالت بریدگی: در این حالت دستگاه فلزات ناخواسته را نادیده میگیرد و با تنظیم محدوده بریدگی، اهداف ارزشمند را تشخیص میدهد.
  • حالت DISC: با تنظیم محدوده عددی DISC، اهداف ناخواسته را متمایز میکند و سبب میشود فلزات ناخواسته را حذف کند و تشخیص ندهد.
  • حالت PP: مکان هدف را با دقت مشخص میکند. پس از یافتن یک شی فلزی، میتوانید برای یافتن مکان دقیق هدف، به این حالت تغییر دهید.

امکانات فلزیاب نقطه زن MD-4090

  • سیستم کاری VLF
  • صفحه نمایش LCD
  • سیستم حافظه
  • سطح روشنایی 0 ~ 9 قابل تنظیم است.
  • تمایز صوتی 3 تن
  • شناسایی جابجایی فوق العاده آهسته برای تشخیص انواع مختلف فلز.
  • کارکرد آسان
  • طراحی کاربرپسند
  • کویل جستجوی ضد آب
  • طول ساقه قابل تنظیم
  • جک هدفون 3.5 میلی‌متری

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب و انواع آن  خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری،خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید اسکنر فلزیاب،خرید فلزیاب دستی،خرید فلزیاب مکمل، همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات شرکت فلزیاب افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشاراینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

 

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید