قیمت دستگاه فلزیاب تصویری

قیمت دستگاه فلزیاب تصویری

بسیاری از کسانی که به دنبال خرید دستگاه فلزیاب تصویری هستند معمولا سؤالاتی از جمله قیمت دستگاه فلزیاب تصویری چقدر است؟ بهترین فلزیاب تصویری کدام است؟ از کجا فلزیاب خریداری کنیم؟ برای آنها پیش میاد. در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین دستگاه های فلزیاب تصویری را در رنج قیمت های متفاوت به شما معرفی کنیم تا بتوانید یک خرید عالی را تجربه کنید و به بهترین نتیجه برسید.

فلزیاب تصویری چیست

در ابتدا توضیح مختصری درباره دستگاه فلزیاب تصویری ارائه میدهیم تا درک بهتری از این نوع دستگاه های طلایاب بدست آورید. دستگاه های اسکنر فلزیاب علاوه بر قدرت تشخیص فلز توانایی نمایش تصویر فلز مورد نظر را دارد توجه داشته باشید که این تصویر حدودی میباشد و مانند عکسی که با دوربین میگیرید نیست.

دستگاه های اسکنر دارای سیستم کاری مگنومتر میباشند و با نام های فلزیاب GPR، اسکنر سه بعدی نیز شناخته میشوند، تمامی دستگاه های تصویری دارای یک نرم افزار مخصوص هستند که با استفاده از آن ها میتوانید اطلاعات مفیدی را برای جستجو بدست آورید. با استفاده از نرم افزار این فلزیاب علاوه بر تشخیص فلزات با ارزش امکان کشف اتاقک، حفره، غار و تونل را نیز دارید.

اپراتوری با فلزیاب های سه بعدی نیاز به تمرین و تکرار دارد تا بتوانید یک اسکن بی نقص و بدون خطا داشته باشید و سپس داشتن دانش تجزیه و تحلیل اسکن گرفته شده و نحوه کار با نرم افزار  بسیار مهم میباشد تا از حفاری الکی جلوگیری کند، جای نگرانی نسیت زیرا که تمامی آموزش های مورد نیاز بعد از خرید فلزیاب در شرکت ما به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد.

قیمت دستگاه فلزیاب تصویری با توجه به مدل، کیفیت، برند و عمق کاوش متفاوت میباشد. بهترین دستگاه های طلایاب تصویری در شرکت فلزیاب افشار وجود دارد که همگی از بهترین و جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده و دارای بهترین قطعات الکترونیکی هستند. دفترچه فارسی راهنما همراه دستگاه به شما کمک میکند تا به یک اپراتور حرفه ای تبدیل شوید.

نرم افزار فلزیاب تصویری

همان طور که در این مقاله اشاره کردیم برای کار با دستگاه فلزیاب نیاز به نرم افزار مخصوص دارید، نرم افزار ویژوالایزر یک نرم افزار قدرتمند مخصوص دستگاه های اسکنر تصویری میباشد. با کمک این نرم افزار اسکنی که از زمین گرفتید به صورت سه بعدی در صفحه لپ تاپ نمایش داده میشود. این تصویر دارای رنگ های مختلفی است که هرکدام دارای مفهوم متفاوتی برای آنالیز است.

مفهوم رنگ ها در نرم افزار Visualizer 3D
  • آبی : حفره
  • سبز : وجود خاک بکر و طبیعی
  • زرد : نمایانگر خاک آلوده به فلزات
  • قرمز : وجود انواع فلزات

معرفی انواع و قیمت دستگاه فلزیاب تصویری

تمامی دستگاه های معرفی شده توسط شرکت فلزیاب افشار تست شده و از دستگاه های محبوب بین کاوشگران هستند، کارایی و عملکرد تمامی این دستگاه ها تایید شده و دارای قیمت متفاوتی میباشد  که با توجه به بودجه  خود بتوانید یک فلزیاب های تصویری حرفه ای را خریداری کنید. شرکت افشار تمام سعی خود را میکند که با مشاوره رایگان بهترین فلزیاب را به شما معرفی کند.

قیمت دستگاه فلزیاب تصویری ایکس دبلیو در مقایسه با دیگر اسکنر های فلزیاب بسیار ارزان است، اما این ارزان بودن دلیل بر ضعیف بودن دستگاه نیست بلکه این فلزیاب دارای عملکرد بالایی میباشد و عمق کاوش آن تا 16 متر است. علت قیمت ارزان این فلزیاب عمق کمتر آن نسبت به دیگر دستگاه ها میباشد.

 فلزیاب تصویری XW

فلزیاب G3-6500 با عمق کاوش بالا و عملکرد عالی در رنج قیمت خود یکی از بهترین ها میباشد، این اسکنر فلزیاب قدرت بالایی در جستجو به شما ارائه میدهد و میتوانید با یک قیمت مناسب این فلزیاب را خریداری کنید.

فلزیاب تصویری G3-6500

 

این فلزیاب قدرتمند یکی از دستگاه های محبوب در بین کاوشگران میباشد که دارای عمق کاوش 18 الی 20 متر میباشد که با توجه به زمین عمق کاوش متفاوت است. قیمت دستگاه فلزیاب تصویری توریو 18000 نسبت به دستگاه های ایکس دبلیو G3-600 بالاتر میباشد و عمق بالاتری را به شما ارائه میدهد.

فلزیاب تصویری توربو 18000

بدون شک این فلزیاب یکی از بهترین دستگاه های گنج یاب تصویری میباشد که حساسیت بالا و قدرت کاوش بینظری را در عمق 20 متر برای شما فراهم میکند. در کنار این فلزیاب قدرتمند یک سنسور لایو اسکن نیز وجود دارد که امکان مشاهده لحظه ای را به صورت زنده برای شما فراهم میکند. قیمت دستگاه فلزیاب تصویری توربو 20000 نسیت به دستگاه های معرفی شده بالاتر میباشد.

فلزیاب تصویری توربو 20000

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب شعاع زن، خرید گنج یاب تصویری، خرید گنج یاب نقطه زن، خرید گنج یاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید گنج یاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید