فلزیاب نقطه زن OMMO

فلزیاب نقطه زن OMMO

فلزیاب نقطه زن OMMO مناسب برای بزرگسالان یک فلزیاب ضد آب قابل تنظیم با دقت بالا، با حالت دقیق و دیسک و تمام فلز، عالی برای تشخیص طلا، سکه، گنج یابی میباشد، کویل 10 اینچی با استاندارد IP68 با حساسیت بالا قابلیت تشخیص اشیاء کوچک را تا عمق 8 اینچ دارد و برای اجسام بزرگتر قدرت تشخیص تا 3 فوت را دارد. به دلیل ضد آب بودن کویل میتوانید در ساحل، رودخانه به جستجو بپردازید لازم به ذکر است که جعبه کنترل دستگله ضد آب نمیباشد.

صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه بزرگ فلزیاب نقطه زن OMMO قابلیت نمایش عمق تشخیص مختلف، تبعیض، حالت کار، هشدار اضافه بار، سطح حساسیت و سطح باتری را به شما ارائه میدهد و اطلاعات را به طور مستقیم از صفحه نمایش میتوانید مشاهده کنید. طراحی فلزیاب نقطه زن OMMO  به گونه ای میباشد که میتوانید طول ساقه آن را  از 30 اینچ تا 41 اینچ  مناسب با قد خود تنظیم کنید تا به راحتی بتوانید با دستگاه فلزیاب به کاوش بپردازید.

حالت تشخیص فلزیاب نقطه زن OMMO

کیت فلزیاب نقطه زن OMMO دارای سه حالت تشخیص متفاوت است که به شما در تشخیص انواع اشیاء فلزی کمک میکند و میتوانید با توجه به نیاز خود آن را تنظیم کنید در ادامه به معرفی انواع حالت های این فلزیاب نقطه زن میپردازیم.

  • حالت تمام فلزی: در این حالت فلزیاب قادر به تشخیص همه فلزات میباشد و با رسیدن به هر شیء فلزی شما را مطلع میکند.
  • حالت دیسک: با این حالت امکان تشخیص طلا از دیگر فلزات را دارید و احتمال خطا را برای شما کاهش میدهد.
  • حالت دقیق: با انتخاب این حالت با توجه به محیط کاوش شما با صدا بوق به تشخیص اشیاء فلزی کمک میکند.

 عواملی که سبب وجود خطا و تداخل با سیگنال صحیح فلزیاب میشود

  1. یکی از عواملی که سبب خطا میشود قرار دادن دستگاه روی زمین است، به دلیل فلزات زیادی که در زیر ساختمان ها وجود دارد احتمال خطا وجود دارد. در نتیجه دستگاه فلزیاب را روی زمین قرار ندهید.
  2.  استفاده از دستگاه فلزیاب داخل خانه پیشنهاد نمیشه به دلیل وجود اشیاء فلزی بالا امکان تشخیص سخت میشود.
  3. اگر از آن در خارج از منزل استفاده میکنید، از خاک های بسیار معدنی، مکان هایی با ضایعات فلزی خودداری کنید. همچنین توجه داشته باشید اگر ابزار حفاری و یا اجسام فلزی مانند کمربند، تلفن همراه با خود دارید آن را کمی دورتر از فلزیاب قرار دهید.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب شعاع زن، خرید گنج یاب تصویری، خرید گنج یاب نقطه زن، خرید گنج یاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید گنج یاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات شرکت فلزیاب افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید