فلزیاب نقطه زن تروپیک Ajax Tropic

فلزیاب نقطه زن تروپیک Ajax Tropic

دستگاه های تولید کننده کمپانی آژاکس ساخت آمریکا هستند که گواهینامه های ISO و CE COMPLIANCE را به دلیل کیفیت و کیفیت خود دریافت کرده اند، فلزیاب نقطه زن تروپیک Ajax Tropic با ویژگی های منحصر به فرد قدرت تمایز دقیق بین انواع اشیاء پنهان شده در زمین را دارد، همچنین میتواند نوع و هویت آن را به شما نمایش دهد. این فلزیاب نقطه زن هوشمند با پشتیبانی از زبان انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، دویچه، روسی، عربی میتواند کار را برای شما راحت کند. این فلزیاب با سیستم تشخیص حرفه ای پیشرفته خود قابلیت تشخیص قطعات طلا، فلزات گرانبها  را با سهولت بی نظیر دارد.

منبع تغذیه فلزیاب نقطه زن تروپیک Ajax Tropic از طریق یک باتری 12 ولت، 3300 میلی آمپر میباشد که قابلیت شارژ دارد و با شارژ اولیه آن میتوانید تا 10 ساعت به صورت مداوم با آن کار کنید. یکی از ویژگی های این طلایاب مانیتور رنگی میباشد که امکان کار در روزهای آفتابی و مکان های تاریک را برای شما فراهم میکند، همچنین برای تمایز بین اهداف با یک صدا خاص برای هر کدام استفاده میشود، شما به راحتی صدای هدف را تشخیص خواهید داد.

فلزیاب نقطه زن تروپیک Ajax Tropic

سیستم های تشخیص فلزیاب نقطه زن تروپیک Ajax Tropic

  • سیستم تبعیض EFM: در این حالت میتوانید یک صدا ویژه برای طلا تنظیم کنید تا بتوانید اشیاء را راحت تر پیدا کرده و اهداف دیگر را نادیده بگیرید.
  • سیستم نمودار EFM: تشخیص شکل و اندازه هدف با سیستم EFM Graph امکان پذیر است، جایی که دستگاه با عبور از روی هدف از همه جهات نموداری را ترسیم میکند.
  • سیستم اسکن سریع EFM: با تنظیم فلزیاب نقطه زن تروپیک Ajax Tropic  روی این حالت میتوانید به جستجو همه فلزات بپردازید، اشاره پین ​​نیز با دسترسی به عمق زیاد امکان پذیر است، هرچه هدف بیشتر به مرکز سیم پیچ نزدیک باشد هشدار صوتی بیشتری واکنش نشان میدهد.

مشخصات فلزیاب نقطه زن تروپیک Ajax Tropic

  • برند: آژاکس
  • کشور تولید کننده آمریکا
  • دارای 3 حالت تشخیص
  • دسترسی به عمق 2 متر
  • پشتیبانی از 6 زبان
  • منبع تغذیه باتری
  • دارای صفحه نمایش 5 اینچی
  • هشدار صوتی با فناوری بالا
  • گارانتی 2 سال (محدود به کشور های خارجی)
  • قابلیت تشخیص طلا، قطعه طلا، نقره، برنز، مس و آهن.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب شعاع زن، خرید گنج یاب تصویری، خرید گنج یاب نقطه زن، خرید گنج یاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید گنج یاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید