ردیاب شعاع زن Gold Vision

ردیاب شعاع زن Gold Vision

ردیاب شعاع زن Gold Vision یک فلزیاب آلمانی با تکنولوژی پیشرفته برای پیدا کردن اشیاء با ارزش پنهان شده در زمین میباشد. این فلزیاب شعاع زن به دلیل وزن سبک امکان جا به جابی آسان را برای شما فراهم میکند و میتوانید در انواع زمین ها به جستجو با این فلزیاب بپردازید. Gold Vision دارای ویژگی های منحصر به فرد خود و همچنین کارایی آسانی که دارد مناسب برای جستجو افراد مبتدی و حرفه ای میباشد.

کمپانی Geoground با استفاده از جدیدترین فناوری ها ردیاب شعاع زن Gold Vision را به تولید رسانده است و ویژگی های خاصی را از جمله سیستم اسکن زمین سه بعدی برای این ردیاب طلا در نظر گرفته است که میتوان با استفاده از آن محل اهداف را کشف کرد.

ردیاب شعاع زن Gold Vision

کاربرد ردیاب شعاع زن Gold Vision

  • گنج یابی: جستجوگران میتوانند از آن برای یافتن اشیاء فلزی مدفون شده مانند سکه ها، جواهرات یا سایر اشیاء قیمتی استفاده کنند.
  • کاوش های باستان شناسی: سیستم اسکن زمین در دستگاه گلد ویژن یک انتخاب عالی برای مکان یابی و شناسایی مصنوعات فلزی، مانند سلاح ها، ابزارها یا سایر اشیاء است که میتواند بینشی از تاریخ و فرهنگ یک منطقه خاص ارائه دهد.
  • سواحل: برای جست و جوی جواهرات گمشده مانند انگشتر، دستبند، ساعت یا اشیاء با ارزش دیگر در سواحل رودخانه ها، دریاها یا اقیانوس ها.
  • ساخت و ساز: برای تعیین محل لوله ها یا کابل های مدفون یا سایر اشیاء فلزی که ممکن است در حین کار ساختمانی با آنها مواجه شوند.
  • تونل‌ها و غارها: دستگاه جدید ما میتواند عمق تقریبی مکان‌هایی را که حاوی اتاق‌ها، تونل‌ها، غارها یا فضاهای مدفون در زیر زمین هستند، شناسایی و تعیین کند.

سیستم های جستجو ردیاب شعاع زن Gold Vision

ردیاب شعاع زن Gold Vision یک دستگاه چند سیستمی است که تکنولوژی تشخیص چندگانه را ترکیب میکند تا جستجوی دقیق‌تری برای پیدا کردن اهداف مدفون در زیر زمین، دانستن مکان دقیق آنها و تخمین عمقی که در آن قرار دارند، ارائه دهد. دستگاه گلد ویژن دارای انواع مختلف از سیستم های جستجو میباشد که هرکدام قابلیت هایی را به شما ارائه میدهد که با توجه به نیاز خود میتوانید آن را تنظیم کنید.

  1. سیستم اسکن سه بعدی زمین
  2. سیستم مکان یاب شعاع زن
  3. سیستم حالت آزاد
  4. سیستم عمق هوشمند
  5. سیستم یونی
  6. سیستم بیونیک

سیستم اسکن سه بعدی زمین

این سیستم با فناوری داخلی اسکن زمین از طریق سنسور هوشمندی کار میکند که برای اندازه گیری تغییرات میدان های مغناطیسی ناشی از اهداف فلزی یا حفره های زیر زمینی استفاده میشود.

سیستم مکان یاب شعاع زن

این سیستم به اپراتور کمک میکند تا بتواند در محیط های وسیع شروع به کاوش کند.

سیستم حالت آزاد

سیستم حالت آزاد در ردیاب شعاع زن Gold Vision مشابه اصل عملکرد و فناوری موجود در سیستم دوربرد است. با این حال، در اینجا در این سیستم می‌توانیم مقدار دقیقی برای فرکانس‌های جستجوی مورد نیاز، برای مطابقت با نوع خاصی از فلزی که می‌خواهیم جستجو کنیم، تعیین کنیم تا دقت بیشتری در جستجوی کانی‌های خاص یا اهداف خاص به دست آوریم.

سیستم عمق هوشمند

سیستم عمق هوشمند در ردیاب شعاع زن Gold Vision یک سیستم منحصر به فرد است که از طریق آن می توان عمق اهداف مدفون در زیر زمین را تا حد زیادی با استفاده از روشی خاص محاسبه کرد. این روش شامل حرکت کاربر از محل هدف تقریبی و در دو جهت مختلف و انتظار برای حرکت بیش از ۷۰ درجه آنتن ها در هر بار است، سپس دستگاه بر اساس آن مقدار بالقوه عمق هدف را تخمین می زند.

سیستم یونی

سیستم جستجوی یونی یک فناوری کاملا جدید توسعه یافته است که امکان تشخیص دقیق تر میدان های یونی ناشی از اهداف فلزی مدفون در زیر زمین را فراهم میکند و از دریافت و پردازش دقیق سیگنال در دستگاه اطمینان میدهد.

سیستم بیونیک

سیستم بیونیک به روش سیستم یونی کار میکند با این تفاوت که در اینجا سیگنال های یونی از یک جسم فلزی خاص گرفته میشود.

ویژگی های ردیاب شعاع زن Gold Vision

  • ساخت کشور: آلمان
  • محصول شرکت: GEO GROUND
  • هدف: طلا، نقره، مس و آهن، سکه طلا، جواهرات، مجسمه، شمشیر، خنجر
  • عمق نفوذ به زمین: 40 متر
  • شعاع تشخیص: 3000 متر
  • مدت گارانتی3 سال محدود به کشور های خارجی
  • صفحه نمایش: 3.5 اینچ
  • حافظه: 2 گیگابایت
  • وزن دستگاه: 3200 گرم
  • ابعاد باکس دستگاه: 400*160*300 میلیمتر
  • زبان دستگاه: (8 زبان) فارسی

معرفی ردیاب شعاع زن

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب شعاع زن، خرید گنج یاب تصویری، خرید گنج یاب نقطه زن، خرید گنج یاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید گنج یاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات شرکت فلزیاب افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید