فلزیاب وایپر Viper

فلزیاب وایپر Viper

فلزیاب وایپر Viper ساخت کشور آلمان از کمپانی Mega Detection میباشد این فلزیاب با استفاده از چند تکنولوزی و ابزار های تشخیص جدید میتواند یک دستگاه مناسب برای افراد حرفه ای و حتی افراد مبتدی باشد این دستگاه گنج یاب به دلیل استفاده آسانی که دارد برای هر کاوشگری مناسب میباشد.

تکنولوژی که برای جستجو در فلزیاب وایپر Viper قرار گفته این امکان را فراهم کرده تا توانایی مکان‌یابی و شناسایی دوربرد را داشته باشد همچنین قابلیت تشخیص انواع هدف ها مانند سکه های باستانی، قطعات طلا سنگ معدن و جواهرات ساخته شده از طلا مانند دستبند، انگشتر و گنجینه های عمیق و حتی کشف حفره هایی مانند غارها و تونل ها را داشته باشد.

فلزیاب وایپر Viper

ابزار های جستجو فلزیاب وایپر Viper

  • IMTU (واحد چند گیرنده هوشمند)
    وظیفه این ابزار ارسال امواج الکترومغناطیسی با فرکانس بالا در جهتی که کاربر در حال جستجو است، این سیگنال ها با میدان های الکترومغناطیسی ساطع شده و از اهداف فلزی زیرزمینی تلاقی میکنند و تبدیل به سیگنال های منعکس شده ای که از طریق آنتن ها دریافت میشوند و سیگنال پس از پردازش به سیگنال های دیجیتال تبدیل میشود.
  • کویل های جستجو (PS50، PS36، PS28)
    فلزیاب وایپر Viper شامل 3 کویل جستجو با اندازه های مختلف است که با فناوری القای پالس بهبود یافته و با سیستم جستجو کار میکند که با هر سیم پیچ مطابقت دارد. کویل ها عملکرد فوق العاده ای را در کاربردهای مختلف شناسایی هدف ارائه میدهند.

حالت ای جستجو فلزیاب وایپر Viper

 این دستگاه فلزیاب دارای شش حالت برای جستجو است و تنظیمات مربوط به این حالات را با توجه به نمایش تصویری دیجیتالی که دارد میتوانید کنترل کنید، دستگاه  به 12 زبان قابلیت تغییر دارد که توانایی تنظیمات جستجو را از طریق یک رابط گرافیکی فراهم میکند.

 سیستم دستی برد بلند ( MANUAL LRL )

این سیستم جستجو از فناوری I.M.T.U استفاده میکند و مناسب برای تنظیم فاصله تا 3000 متر و عمق تا 50 متر است هنگام انتخاب این حالت دستگاه هیچ سیگنالی به جز سیگنال هدف را دریافت نمیکند این سیستم شامل 11 برنامه جستجوی جداگانه میباشد که میتوانند از لیست اهداف انتخاب شوند. سیستم دستی به معنای امکان تنظیم اسکن دوربرد به صورت دستی با توجه به نیازکاربر است.

 سیستم اتوماتیک دوربرد ( AUTO LRL )

این حالت جستجوی مناسب برای مکان های وسیع میباشد و این سیستم قابلیت تنظیم اتوماتیک را دارد و انواع فلزات پنهان شده را در یک منطقه  تا 3000 متر و عمق تا 100 متر تشخیص میدهد. تفاوت این حالت جستجو با حالت قبلی MANUAL LRL در این است که در این سیستم دستگاه به صورت تمام اتوماتیک عمل میکند و نیاز به تنظیم دستی نیست.

کنترل سیستم برد بلند [فرکانس سفارشی] (CTRL LRL )

این سیستم ویژگی بی‌سابقه‌ای را در فلزیاب‌های دوربرد فراهم میکند زیرا کاربر را قادر به کنترل میکند. دارای فرکانس جستجو برای فلزات مختلف برای تشخیص یک نوع خاص از فلز به عنوان مثال طلا، مس یا هر آلیاژ فلز دیگر است که کاربر میتواند مجموعه ای از تنظیمات مرتبط را قبل از انجام فرآیند جستجو تنظیم کند.

سیستم یونی، یونیک (Ionic system /IONIC)

سیستم یونی از تکنولوژی پیشرفته ای برای جستجو سیگنال های میدان های یونی پنهان شده طولانی مدت استفاده میکند این واحد دریافت سیگنال های میدان یونی را با دقت بیشتری تضمین میکند و با قابلیت کنترل برخی تنظیمات سیگنال برای رسیدن و پس گرفتن سیگنال ها به صورت دیجیتالی در داخل دستگاه پردازش میشوند و پس از شروع جستجو توسط کاربر اطلاعات روی صفحه نمایش داده میشود.

 سیستم بیونیک، بیونیک ( Bionic System /BIONIC )

این سیستم جستجو فلزیاب وایپر Viper بسیار شبیه به حالت قبلی یعنی  سیستم جستجوی Ionic است زیرا از همان IMTU برای انجام جستجوها و کار به روش مشابه استفاده میکند. اما تفاوت اصلی آن این است که جستجو بر اساس سیگنال های از پیش تعریف شده ای انجام میشود که با هدایت IMTU گرفته میشود و به سمت یک هدف ساخته شده از فلز به عنوان مثال طلا یا نقره میرود. در این مورد واحد جستجو فقط سیگنال های مشابه را میگیرد و سایر سیگنال های میدان یونی را نادیده میگیرید.در واقع به این معنی است که در این جستجوی هر نوع هدفی تصادفی است.

سیستم تشخیص هوشمند ( SMART DETECT )

سیستم تشخیص هوشمند یک سیستم تشخیص صوتی از طریق کویل های جستجو (PS36 و PS28) با دو حالت تشخیص است. سیستم تشخیص هوشمند با یک فناوری تشخیص منحصر به فرد از نظر ویژگی ها و تبعیض توسعه یافته است.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب شعاع زن، خرید گنج یاب تصویری، خرید گنج یاب نقطه زن، خرید گنج یاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید گنج یاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات شرکت فلزیاب افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید