مقایسه فلزیاب نوا پلاس و لورنز

مقایسه فلزیاب نوا پلاس و لورنز

اگر بخواهیم فلزیاب بوقی نوا و لورنز را باهم بررسی کنیم میتوانیم بگیم که کارایی مشابه دارند، اما تفاوا هایی نیز وجود دارد فلزیاب لورنز تولید شده در خارج میباشد و به دلیل واردات و انبار داری قیمت بالایی را دارد و در صورت خرابی دستگاه قطعات مورد نیاز برای تعمیر در ایران موجود و  گارانتی به آن تعلق نمیگیرد، ولی فلزیاب نوا با بهترین قطعات خارجی در ایران مونتاژ میشود و به همین دلیل قیمت بسیار مناسب تری دارد.

در مقایسه فلزیاب نوا پلاس و لورنز میتوان گفت فلزیاب نوا دارای گارانتی 1 ساله میباشد و در صورت مشکل قابلیت تعمیر را در ایران دارد و مناسب برای کاوش در خاک ایران میباشد، آموزش این فلزیاب در هنگام خرید رایگان میباشد و به همراه آن دفترچه فارسی راهنما به شما داده میشود که میتوانید به یک اپراتور حرفه ای تبدیل شوید. فلزیاب نوا با اطمینان یکی از بهترین ها میباشد این فلزیاب قدرتمند از لحاظ حساسیت و عمق کاوش با لورنز برابری میکند.

همچنین قابلیت های بالایی را برای تفکیک اهداف فلزی به شما ارائه میدهد و با بالانس اتوماتیک آن میتوانید به راحتی یک کاوش عالی را تجربه کنید در ادامه به مقایسه فلزیاب نوا پلاس و لورنز میپردازیم تا بتوانید یک انتخاب عالی داشته باشید.

مقایسه فلزیاب نوا پلاس و لورنز

مشخصات واقعی Lorenz z1 به شرح زیر است

۱-عمق نفوذ واقعی:۳٫۵ متر (برای حداکثر اندازه فلز طبق استاندارد جهانی)
۲-فاقد نشانگر عمق رادار و فاصله سنج
۳-دارای اسکن هاله ای با نرم افزار انحصاری شرکت دیپ مکس که فقط تا ۲۰% قابل اعتماد است
۴-دارای تفکیک آهن و غیر آهن است و با لوپ بزرگ نمی توان تفکیک کرد و با لوپ کوچک هم نمی توان بیشتر از ۱٫۵ متر روی تفکیک این دستگاه حساب باز کرد.
(تفکیک اهن و غیر آهن:شناسایی زرورق و اهن پوسیده و بطری به عنوان فلز با ارزش)

 

مشخصات واقعی فلزیاب بوقی نوا پلاس

  1. تفکیک دقیق با حداقل افت برد در زمان تفکیک
  2. حساسیت بالاتر نسبت به طلا در مقایسه با دستگاه های هم ردیف خود
  3. ثبات و پایداری و اطمینان به دستگاه در شرایط مختلف زمین و آب و هوا
  4. دکمه تنظیم کردن اتوماتیک دستگاه
  5. عملکرد تنظیم کردن در آب ،حفره ، غارها و شکاف ها
  6. راحت بودن استفاده از دستگاه و تنظیم آن
  7. کارکرد در زمان طولانی حدود 8 ساعت
  8. قابلیت شارژ سریع باطری دستگاه حدود 2 ساعت
  9. کلید چک کننده شارژر باطری

 

مقایسه فلزیاب نوا پلاس و لورنز

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب شعاع زن، خرید گنج یاب تصویری، خرید گنج یاب نقطه زن، خرید گنج یاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید گنج یاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید