فلزیاب نقطه زن Gold stinger x5

فلزیاب نقطه زن Gold stinger x5

فلزیاب نقطه زن Gold stinger x5 ساخت کمپانی Stinger Detectors دارای تکنولوژی و فناوری های ویژه ای که بهترین کارایی را در پیدا کردن اشیاء زیرزمینی در اعماق نسبتاً بیشتر نسبت به دستگاه های رقیب ارائه دهد.

 دستگاه Gold Stinger X5 مناسب برای همه کاوشگران است که با ویژگی های عالی و حرفه ای ارائه شده است و جستجوگران میتوانند در تیراندازی، شکار آثار، جستجوی طلای طبیعی، ردیابی طلا و پیدا کردن جواهرات مانند دستبند، حلقه و هر هدف فلزی در اندازه کوچک یا بزرگ استفاده کنند

کاربرد فلزیاب نقطه زن Gold stinger x5

  • تشخیص فلز  آهنی (مانند آهن) و غیرآهنی مانند نقره، مس، پلاتین و غیره.
  • پیدا کردن آثار باستانی مانند مجسمه، شمشیر، خنجر، اسلحه، جام نوشیدنی و غیره.
  • کشف انواع طلا و گنجینه های دفن شده عمیق
  • تشخیص حفره زیرزمینی شامل تونل‌ها، اتاق‌ها، مقبره‌ها، دخمه‌ها و غارها.

 ویژگی های فلزیاب نقطه زن Gold stinger x5

حالت های تشخیص

  • حالت تمام فلزات: حالت عمومی تشخیص فلز که میتواند برای تشخیص انواع فلز استفاده شود.
  •  حالت تشخیص: حالت تشخیص بهترین حالت برای جستجوی طلا و کشف گنج.

حالت تشخیص برای پیدا کردن اشیاء پنهان شده از طلا مانند سکه های طلایی، جواهرات مناسب میباشد در این حالت کاوشگران امکان انجام تنظیمات حساسیت را دارد تا اهداف پنهان شده با حجم زیاد در زمین را به راحتی پیدا کند.

Gold Stinger X5 در این حالت دارای یک بخش جداسازی اضافی بود که سنگ های معدنی را که بزرگترین مشکل حفره ها است به جای اینکه مانند سایر دستگاه های فلزیاب به صورت حفره ببیند، به عنوان یک ماده معدنی نشان می دهد.

این حالت تشخیص ویژگی های تشخیص فلزات عالی را برای چهار دسته ارائه میدهد که عبارتند از:

طلا، فلز گرانبها (غیرآهنی)، فلز غیر گرانبها (آهنی)، فضاهای خالی

در این حالت تشخیص، صفحه دستگاه یک تصویر گرافیکی دو بعدی از سیگنال های هدف شناسایی شده با یک نمودار دو بعدی متغیر با رنگ متفاوتی که با نوع هدف مشخص شده نمایش میدهد.

رنگ نمودار زرد(طلا)، سبز(فلزات گرانبها)، قرمز(فلز غیر گرانبها)،  آبی(فضای خالی)

حالت تمام فلزی (ALL METALL) فلزیاب نقطه زن Gold stinger x5

حالت تشخیص تمام فلزات برای تشخیص اشیاء کوچک پنهان شده در زمین است مثل سکه ها و قطعات کوچک طلا و آثار کوچک یا جواهرات است.

فلزیاب نقطه زن Gold stinger x5 دارای یک ویژگی تشخیص قدرتمند میباشد که به کاوشگران این امکان را میدهد تا هدف شناسایی شده را با مقدار عددی بر روی صفحه نمایش نشان دهد یا به اختصار Target ID شناسایی کند.

فیلتر ZB در فلزیاب نقطه زن Gold stinger x5

این گزینه برای تمرکز جستجو فقط بر روی فلزات گرانبها و طلا و حذف سیگنال های فلزات غیر گرانبها مفید است به کمک فیلتر ZB میتوان یک مقدار خاص را در یک محدوده تنظیم کرد به طوری که هر چه مقدار بالاتر باشد احتمال کشف اهداف بی ارزش کمتر میشود.

گزینه HOT ROCK در فلزیاب نقطه زن Gold stinger x5

سنگ داغ به هر سنگ یا قطعه سنگی که دارای مواد معدنی است گفته میشود و در آن فلزات گرانبها (مثلاً طلا، نقره یا مس) نیست ولی در هنگام کاوش دستگاه سیگنال های صوتی مشابه سیگنال های این فلزات با ارزش میدهد.

این ویژگی فلزیاب نقطه زن Gold stinger x5 در فیلتر کردن باعث کاهش این سیگنال ها میشود و نتیجه کاوش شما دقیقتر و مطمئن تر خواهد بود و میتوانید اشیاء فلزی بی ارزش را شناسایی کنید.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب شعاع زن، خرید گنج یاب تصویری،خرید گنج یاب نقطه زن، خرید گنج یاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید گنج یاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید