فلزیاب وایتس TM 808

فلزیاب وایتس TM 808

شرکت Whites Electronics امریکا یکی از معروف ترین کمپانی ها در عرصه تولید دستگاه های فلزیاب و قطعات الکتریکی است که دستگاه های فلزیاب زیادی را به تولید رسانده فلزیاب وایتس TM 808 یکی از محصولات این کمپانی بزرگ میباشد که در ادامه این مقاله بیشتر به بررسی این دستگاه میپردازیم.

فلزیاب وایتس TM 808

فلزیاب وایتس TM 808 یک فلزیاب با قدرت و کارایی بالا در زمینه کشف گنج و اشیاء باستانی میباشد این دستگاه فلزیاب از  تکنولوژی جدید مدار پیشرفته پرو استفاده میکند این تکنولوزی توانایی دستگاه را در عمق کاوش بیشتر کرده و سبب بالا رفتن حساسیت دستگاه میشود.

کویل فلزیاب وایتس TM 808 قدرت بالایی در تشخیص فلزات در زمین دارد کویل و سخت افزار این دستگاه فلزیاب به گونه ای طراحی شده است که سیگنال فلزات را دریافت میکند و برای زمین هایی که دارای میدان مغناطیسی و یا دارای کانی هستند مناسب میباشد و دستگاه دچار خطا نمیشود.

جستجو با فلزیاب وایتس TM 808

حالت های جستجو در فلزیاب وایتس TM 808 دارای 2 حالت میباشد:

  • حالت Cave: در این حالت فلزیاب قابلیت تشخیص تونل ها، حفره ها، دیوارها را دارد.
  • حالت Metal: این حالت مناسب برای اهداف بزرگ و کوچک مانند ابزار آلات، فلزها، اشیای بزرگ آهنی میباشد.

فلزیاب وایتس TM 808 مناسب برای اشیاء بزرگ میباشد و توانایی پیدا کردن انبارهای سکه، صندوق های گنج و انبوهی از طلا یا نقره است همچنین برای کشف مخازن اسپتیک، ابزار، تجهیزات، لوله های فلزی مناسب میباشد و با وجود اشیاء بزرگتر حتی میتواند تا 20 فوت نفوذ کند.

ویژگی فلزیاب فلزیاب وایتس TM 808

  • فرکانس کاری: 6.59 کیلوهرتز
  • وزن کل: 3.6 پوند (1.6 کیلوگرم)
  • عمر باتری: 14 ساعت
  • صدای تمام فلزی: غیر VCO
  • طول قابل تنظیم: 38×19 اینچ
  • صدا: بلندگو داخلی و جک هدفون
  • دیسک صوتی: آستانه و جستجوی بی صدا
  • کنترل تعادل سیگنال: سیگنال‌های دریافتی را تنظیم میکند تا امکان استفاده تقریباً در هر مکانی را بدون توجه به کانی‌سازی فراهم کند.
  • تعادل زمین قابل تنظیم: فقط آشکارساز حافظه پنهان قادر به رد مواد معدنی زمین برای تشخیص عمیق حتی از طریق خاک معدنی است.
  • گارانتی: 2 سال محدود به کشور های خارجی

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب شعاع زن، خرید گنج یاب تصویری،خرید گنج یاب نقطه زن، خرید گنج یاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید گنج یاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید