فلزیاب نقطه زن QZ80

 فلزیاب نقطه زن QZ80

فلزیاب نقطه زن QZ80 محصول تلاش گروه MWF در قرن 21 در آلمان میباشد این گروه الگوی جدیدی از فلزیاب ها را برای جستجو طلا و فلز در زیر زمین تولید کرده است و تمام مشخصات و ویژگی هایی که یک اپراتور نیاز دارد را در این دستگاه اعمال کرده اند کار با این دستگاه فلزیاب بسیار آسان بوده طراحی این دستگاه به صورتی است که تمام اجزاء دستگاه را میتوان جدا کرد.

با خرید فلزیاب نقطه زن QZ80 اپراتور این امکان را دارد که عملیات شناسایی و جستجو سریع را انجام دهد وسبب صرفه جویی در وقت و هزینه میشود و همچنین  توانایی تفکیک اهداف با ارزش و بی ارزش را دارد هنگام خرید فلزیاب QZ80 توجه داشته باشید که این فلزیاب دارای 2 کویل جستجوDD  میباشد.

 فلزیاب نقطه زن QZ80

کویل فلزیاب نقطه زن QZ80

کویل های جستجوی Double-D با عملکرد عالی، قادر به جداسازی جلوه های محیطی و گرفتن بهترین نتیجه از دستگاه هستند.

  • کویل DD 20 سانتی متر: برای جستجو اجسام کوچک مانند طلا،سکه و فرکانس کاری 20 کیلو هرتز.
  • کویل DD 30 سانتی متر: برای جستجو اهداف بزرگ فرکانس کاری 14.5 کیلوهرتز.

فلزیاب نقطه زن QZ80 با استفاده از الگوریتم هایی که در آن موجود است تجزیه و تحلیل دقیقی را به شما ارائه میدهد تا کاوش شما با موفقیت به پایان برسد فلزیاب نقطه زن QZ80 به دلیل عملکرد آسانی که دارد هرکسی میتواند از آن استفاده کند.

فلزیاب نقطه زن QZ80 دارای سیستم تنظیم خودکار (ATS)  میباشد این سیستم نتایج دقیقی را در انواع خاک ها و زمین ها ارائه میدهد زیرا سیستم به طور خودکار خاک را تشخیص میدهد.

این دستگاه  دارای فرآیند جستجو با تنظیم خودکار میباشد و مناسب انواع خاک  با حذف هر گونه  تشعشعات ناشی از اثر قلمرو صخره ای و کوهستانی که ممکن است بر بسیاری از آشکارسازهای دیگر تأثیر بگذارد اما این سیستم هوشمند میتواند دسته بندی و تجزیه و تحلیل و سطوح لازم را ارائه دهد سیگنال فرکانس، ولتاژ و طول موج سیگنال که نتایجی عاری از هر گونه خطا میدهد.

ویژگی های فلزیاب نقطه زن QZ80

  • فلزیاب نقطه زن QZ80 قابلیت کنترل کامل تمام عملکردهای دستگاه، تنظیمات جستجو را دارد و امکان سازگاری دقیق با همه شرایط محیطی را دارد.
  • این دستگاه دارای صفحه نمایش رنگی TFT 3.5 اینچی HD دید واضحی را در شب و روز به کاربر میدهد.
  • قابلیت کنترل صدا
  • چند زبانه، پشتیبانی شده توسط 6 زبان بین المللی.
  • باتری های لیتیوم یون قابل شارژ داخلی با عمر طولانی که کاربر را قادر می سازد 10 ساعت کار مداوم کار کند.
  • سیستم شارژ باتری ایمن که با حفظ عمر باتری طولانی، شارژ سریع را فراهم میکند.
  • کیفیت بالا و عملکرد دقیق
  • طراحی فلزیاب نقطه زن QZ80 قدرت جستجو با وزن سبک و سهولت در استفاده را میدهد که نقش مهمی در نتایج سریع دارد.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب شعاع زن، خرید گنج یاب تصویری،خرید گنج یاب نقطه زن، خرید گنج یاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید گنج یاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید