فلزیاب فیشر Pulse 8X

فلزیاب فیشر Pulse 8X

فلزیاب فیشر Pulse 8x به عنوان بهترین فلزیاب زیر آب توسط برنامه SAVER وزارت امنیت داخلی ایالات متحده رتبه بندی شده است این آشکارساز حرفه ای از دسته فلزیاب های کمپانی فیشر است که دارای حساسیت بالا میباشد و توانایی تشخیص تمام اشیاء فلزی را دارد

با ویژگی هایی که این دستگاه دارد آن را به یک انتخاب حرفه ای در بین دستگاه فلزیاب ها تبدیل کرده است و مورد استفاده توسط جویندگان گنج، شرکت های غواصی، واحد های نظامی میباشد.

لوارم جانبی فلزیاب فیشر Pulse 8X

فلزیاب فیشر Pulse 8X دارای لوازم جانبی برای استفاده از این فلزیاب در خشکی یا برای شیرجه در اعماق بیش از 200 فوت ارائه میشود و شامل یک دسته PVC ضد خوردگی برای استفاده در زیر آب، یک دسته آلومینیومی آنودایز شده برای استفاده در زمین، هدفون زیر آب و زمین است

و همچنین شامل شارژرهای باتری AC و DC، کیت پایه برای محفظه لوازم الکترونیکی، کیف حمل ناهموار Cordura، کیت قطعات یدکی و کلاه تیم جستجوی JW Fishers است.

فلزیاب فیشر Pulse 8X دارای یک باتری قابل شارژ 9 ولتی میباشد که این امکان را به جستجوگران میدهد تا به راحتی در تمام روز با آن کار کنند همچنین دارای کویل قابل تصویض است

که این فلزیاب را به دستگاهی متنوع  و فوق العاده تبدیل میکند اپراتور میتواند در قسمت بالا با واحد الکترونیکی قرار گیرد و یک کویل در قسمت پایین برای جستجوی فلز داشته باشد.

فلزیاب فیشر Pulse 8X  دارای خروجی صوتی و تصویری است که به اپراتور امکان تشخیص فلز را میدهد

پالس 6 ایکس نسخه اقتصادی تر از فلزیاب فیشر Pulse 8X است. کنترل تک دستگیره این آشکارساز کار با آن را بسیار آسان میکند. ایده آل برای شکارچیان تازه کار و غواصان جدید فقط روشن کنید و بروید!

پالس 6 ایکس همچنین میتواند در هر زمانی به پالس 8 ایکس ارتقایابد.

فلزیاب فیشر PULSE 8X

مشخصات فلزیاب فیشر Pulse 8X

  • تشخیص عمق 6 فوت
  • مناسب برای روی آب و روی زمین
  • تشخیص تمام فلزات
  • باتری قابل شارژ و شارژر
  • کیف قابل حمل دستگاه
  • هدفون زیر آبی

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب شعاع زن، خرید گنج یاب تصویری،خرید گنج یاب نقطه زن، خرید گنج یاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید گنج یاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید