فلزیاب سیمپلکس اولترا

فلزیاب سیمپلکس اولترا

فلزیاب سیمپلکس اولترا سری جدید دستگاه های Simplex New Generation است که در سراسر جهان شهرت دارد. این فلزیاب ساخت کمپانی نوکتا ترکیه است و توانسته توجه بسیاری از کاوشگران را به خود جلب کند این کمپانی معتبر به تولید انواع مختلف فلزیاب با قیمت های متنوع برای مبتدیان و کسانی که به دنبال یک فلزیاب قدرتمند هستند پرداخته است.

فلزیاب سیمپلکس اولترا ارتقا یافته و عملکرد بهتری را دارد در و یک فلزیاب قدرتمند در این سری از فلریاب ها میباشد و عمق کاوش این فلزیاب  تا 16 فوت ( 5 متر) کاملا ضد آب است همچنین دارای وزن 1.2 کیلوگرم (2.6 پوند) است که به دلیل سبک بودن کار کردن با این فلزیاب در زمان طولانی بسیار راحت است.

تکنولوژی به کار رفته در فلزیاب سیمپلکس اولترا این دستگاه را به یک فلزیاب بی رقیب برای تشخیص فلز با کیفیت بالا تبدیل کرده است که قیمت مقرون به صرفه ای دارد و یک دستگاه فلزیاب قابل اعتماد برای تشخیص سکه  یا جستجوی طلا میباشد.

سیستم کاری فلزیاب سیمپلکس اولترا VLF میباشد و فرکانس کاری این دستگاه فلزیاب 15 کیلوهرتز میباشد و دارای 6 حالت  تشخیص است که جستجوگران را قادر میسازد تا به راحتی حالت جستجو مورد نظر کار خود را انتخاب کنند و یک نتیجه عالی از کار با این فلزیاب داشته باشند.

فلزیاب سیمپلکس اولترا قابلیت استفاده در نور کم را دارد و کاربر میتواند از دستگاه در شب و در زیر آب استفاده کند نور پس زمینه LCD و پس زمینه صفحه کلید و چراغ قوه LED کار را برای شما آسان میکند.

فلزیاب سیمپلکس اولترا

حالت های تشخیص فلزیاب سیمپلکس اولترا

  • حالت تمام فلزی
  • حالت میدانی
  • حالت پارک
  • حالت ساحلی
  • حالت 4 TONE
  • حالت 99 TONE

حالت تمام فلزی (All Metal Mode)

در این حالت به صورت پیش فرض دارای یک تنظیمات کلی است که توانایی تشخیص انواع فلزات از جمله فلزات آهنی را دارد.

حالت میدانی (Field Mode)

این حالت برای پیداکردن فلزات مختلف طراحی شده در واقع در میدان هایی که دارای اشیاء فلزی مثل میدان جنگ باستانی، سکه، شمشیر ممکن است یافت شود مناسب است.

حالت پارک (Park Mode)

در این حالت شما میتوانید به جستجو اجسام فلزی کوچک مانند حلقه، سکه و جواهرات در پارک و دیگر مکان های مشابه بپردازید تنظیمات این حالت برای پیدا کردن اشیاء کوچک به گونه ای است که با دقت بیشتری به جستجو میپردازد.

حالت ساحلی (Beach Mode)

این حالت برای کاوشگرانی که قصد جستجو در مناطق ساحلی در کنار دریا یا اقیانوس، سواحل رودخانه ها، و سواحل دریاچه ها چه در خاک های شنی خشک یا مرطوب و دیگر آب ها را دارند مناسب میباشد.

حالت 4 TONE

در این حالت برای اشیاء آهنی با شناسه های 0-14دستگاه صدای کم و برای طلا صدای متوسط تولید میکند و فلزات غیر آهنی با شناسه 15-70

حالت 99 TONE

این حالت برای شکار سکه در کانی سازی های مختلف طراحی شده است در این حالت دستگاه برای اهداف آهنی با شناسه 0-14 صدای کم تولید میکند و برای اهداف با شناسه‌های بیشتر از 14 دستگاه برای هر شناسه آهنگ متفاوتی تولید میکند با افزایش رسانایی فلز تن صدا بالاتر خواهد بود و بالعکس.

ویژگی های فلزیاب سیمپلکس اولترا

  •  ویژگی شناسه هدف که روی صفحه فلزیاب سیمپلکس اولترا نمایش داده میشود یک عدد منحصر به فرد است که به سیگنال تولید شده فلز مربوط میشود این ویژگی اطلاعات مفیدی را به جستجوگران میدهد و نوع فلز را مشخص میکند شماره شناسه هدف از 00 تا 99 متغیر است.
  •  ویژگی Notch Discrimination اجازه فیلتر کردن را به اپراتور میدهد و میتواند فلزات مزاحم حذف کند و جستجو دقیقی را برای شما فراهم کند.
  • ویژگی تعادل زمین برای افراد مبتدی بسیار مفید است و به صورت خودکار تعادل زمین را برقرار میکند.
  • ویژگی تغییر فرکانس بهترین راه برای خلاص شدن از تداخل های الکترومغناطیسی است.
  •  ویژگی لرزش با شناسایی هر هدف فلزی به ارتعاش در میاید این ویژگی برای کاربران کم شنوایی مناسب است.
  • طراحی ضد آب فلزیاب سیمپلکس اولترا با استاندارد IP68 طراحی شده است که از ورود گرد و غبار نیز محافظت میشود.
  • باتری داخلی Li-Po آن را به راحتی با شارژر ارائه شده یا پاوربانک USB شارژ کنید.
  • ماژول بی سیم داخلی
  • شفت جمع شونده
  • به روز رسانی سیستم عامل آنلاین

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب شعاع زن، خرید گنج یاب تصویری، خرید گنج یاب نقطه زن، خرید گنج یاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید گنج یاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات شرکت فلزیاب افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید