فلزیاب دستی اسکوبا تکتور

فلزیاب دستی اسکوبا تکتور

فلزیاب دستی اسکوبا تکتور: فلزیاب های دستی که به اصطلاح به فلزیاب راکتی، بازرسی بدنی، راکت دستی، پین پوینتر معروف هستند دارای وزن پایین در عین حال دقت و حساسیت بالایی میباشند علاوه بر گنج یابی از این نوع دستگاه ها برای بازرسی بدنی افراد برای تشخیص انواع فلزات آهنی و غیر آهنی استفاده میشود.

این فلزیاب ها با طراحی خاص در ابعاد کوچک هستند و میتوان در فرودگاه ها، ترمینال های مسافربری، نیروگاه ها و زندان ها، دفاتر مقامات عالی رتبه، مجتمع های گردشگری، فضاهای ورزشی، سالن‌های همایش، مکان‌های نظامی‌ و اماکن مشابه پرتردد برای امنیت بیشتر و کنترل وسایل افراد به راحتی استفاده کرد.

فلزیاب دستی اسکوبا تکتور ساخت کمپانی Quest دبی میباشد از دسته فلزیاب های بوقی یا نقطه زن میباشد  این دستگاه فلزیاب قابلیت تشخیص کوچکترین اشیاء را در ساحل و آب دارد  همچنین دارای باتری قابل شارژ است که با استفاده از  USB شارژ میشود عملکرد این دستگاه بسیارساده بوده و افراد مبتدی نیز به راحتی میتوانند از این دستگاه استفاده کنند.

مجهز بودن دستگاه فلزیاب دستی اسکوبا تکتور به چراغ قوه سبب میشود تا کاربران بتوانند در محیط های تاریک به راحتی به کاوش بپردازند و با استفاده از دکمه های تعبیه شده میتوان از دستگاه در حالت های مختلف استفاده کرد.

سیگنال های تشخیص مختلفی در فلزیاب دستی اسکوبا تکتور وجود دارد که به شما امکان تشخیص فلز را میدهد و دارای 4 سطح حساسیت قابل تنظیم برای تشخیص عمق کاوش است.

فلزیاب دستی اسکوبا تکتور

 

مشخصات فلزیاب دستی اسکوبا تکتور

  • قابل استفاده در آب شیرین یا شور
  • وزن 11.6 اونس / 330 گرم
  •  باتری لیتیوم پلی 3.7 ولت 500 میلی آمپر ساعتی
  • روش کار القای پالس
  • فرکانس کاری 95 کیلوهرتز
  • تنظیم خودکار
  • نشانگرهای صوتی/ارتعاشی نورهای LED پرتو پاسخ شدید هنگامی که کاوشگر نزدیک به اشیاء است.
  • کلید برق (روشن/خاموش)، کنترل حالت (لرزش/آژیر)، چراغ قوه LED
  • دو حالت کنترل: حالت غواصی غواصی، حالت شیرجه

محتویات بسته فلزیاب دستی اسکوبا تکتور

  • کابل یو اس بی
  • مارپیچ آویزان برای کمربند
  • جعبه
  • دستورالعمل ها

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب شعاع زن، خرید گنج یاب تصویری،خرید گنج یاب نقطه زن، خرید گنج یاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید گنج یاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید