فلزیاب اکوناکس equinox 900

فلزیاب اکوناکس equinox 900

فلزیاب اکوناکس equinox 900 ساخت کمپانی ماینلب استرلیا در بین کاوشگران برای پیدا کردن دفینه، گنج، سکه، طلا، نقره شناخته شده میباشد این فلزیاب در زمان کوتاه توجه بسیاری از کاوشگران را به خود جلب کرده است.

فلزیاب فلزیاب اکوناکس equinox 900 مدل بروز شده اکوناکس 800 میباشد که کارایی بهتری دارد فلزیاب اکوناکس equinox 900 توانایی پیدا کردن اشیاء کوچک را دارد.

فلزیاب اکوناکس equinox 900 دارای چهار حالت میباشد Gold، field، Beach، Park با استفاده از این حالت ها میتوانید در هر محیطی بهتری کارایی و از دستگاه داشته باشید  همچنین این دستگاه ضد آب میباشد و تا عمق 5 متر توانایی کاوش دارد.

"</a

ویژگی های فلزیاب

1.استفاده از تکنولوژی مولتی آیکیو

تکنولوژی مولتی آیکیو استفاده شده در فلزیاب اکوناکس equinox 900 سبب بالا رفتن دقت کاوش طلا میشود برای همین فلزیاب اکوناکس equinox 900 توانایی تشخیص طلا در مقدار کم را داراست تکنولوژی مولتی آیکیو با نام مولتی فرکانس نیز شناخته میشود.

2.دارای حالت پین پوینت

معمولا در محیط های بزرگ برای کاوش نیاز به یک شعاع زن و یک فلزیاب نقطه زن دارید با استفاده از این فلزیاب شما دیگر به دستگاه مکمل نیازندارید.

3.بالانس زمین به صورت اتوماتیک و دستی

زمینی که برای کاوش انتخاب کردید ممکن است دارای مواد معدنی، خواص مغناطیسی بالا باشد که سبب خطای دستگاه میشود فلزیاب اکوناکس equinox 900 را اگر به درستی بالانس کنید در صد خطا برای کاوش را پایین میارد و هیچ سیگنال اشتباهی را پیدا نمیکند.

4.دارای نور پس زمینه و چراغ قوه

برای کاوش در شب برای دقت و کارایی بهتری فلزیاب اکوناکس equinox 900 داری نور پس زمینه، LCD رنگی و چراغ قوه مخصوص است که به کاوشگران بسیار کمک میکند خوبی این ویژگی این است که باعث جلب توجه نمیشود.

5.قابلیت کار شرایط سخت آب و هوایی

بسیاری از دستگاه های فلزیاب تا یک دمای خاص قابلیت کار را دارند فلزیاب اکوناکس equinox 900 توانایی تحمل دما منفی 20 الی مثبت 70 درجه بدون هیچ خطایی را دارد.

6.دارای گواهی نامه IP68

استاندارد IP68 نشان دهنده‌ی میزان مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است. معمولا بعد از دو حرف IP، دو عدد یا گاها یک عدد قرار میگیرد که عدد نخست نشان دهنده‌ی مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و عدد دوم هم نشان دهنده‌ی مقاومت در برابر نفوذ آب است.

گاهی اوقات محصولات مختلف با استاندارد IPX8 راهی بازار میشوند که این یعنی طبق گواهی خاصی برای مقاومت در برابر گرد و غبار دریافت نکرده‌اند اما در برابر نفوذ آب مقاوم هستند.

7.دارای کویل 11 دایل و 6 اینج گرد

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست

شما میتوانید برای خرید گنج یاب شعاع زن، خرید گنج یاب تصویری،خرید گنج یاب نقطه زن، خرید گنج یاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید گنج یاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید

در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت: 02144569250

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید