فلزیاب اکسکالیبور Excalibur II

فلزیاب اکسکالیبور Excalibur II

فلزیاب اکسکالیبور Excalibur II: کمپانی ماینلب با بیش از 30 سال سابقه در زمینه طراحی قطعات الکترونیکی و ساخت فلزیاب ها در بازار جهانی بسیار محبوب است ویکی از بهترین ها درعرصه فلزیاب میباشد محصولات این شرکت با استفاده از بهترین تکنولوژی های روز دنیا دست به ساخت دستگاه های پیشرفته با قدرت بالا زده است.

محصولات شرکت ماینلب دارای استاندارد ISO 9001 میباشد این استاندارد یک استاندارد بین المللی برای تضمین و مدیریت کیفیت است هر کمپانی برای اطمینان از رضایت مشتری به آن نیاز دارد.

محصولات کمپانی ماینلب علاوه بر کار های گنج یابی مثل پیدا کردن اشیاء با ارزش مثل سکه، طلا، نقزه برای کارهای دیگری از جمله کار های نظلمی پیدا کردن کانال آب نیز استفاده میشود.

فلزیاب اکسکالیبور Excalibur II

 

در ادامه مقاله شما را فلزیاب اکسکالیبور Excalibur II استرالیا آشنا خواهیم کرد:

تکنولوژی های استفاده شده در دستگاه فلزیاب اکسکالیبور Excalibur II استرالیا باعث شده این دستگاه، فلزیاب مناسبی برای کشف اشیاء پنهان شده در زمین و زیر آب باشد. دستگاه فلزیاب ماینلب اکسکالیبور Excalibur II با طراحی خاص خود به کاوشگران  این امکان میدهد تا بتوانند هدف خود را در محیط مورد نظر تا عمق 200 فوت به راحتی پیدا کنند.

فلزیاب اکسکالیبور Excalibur II دارای دقت بسیار بالا بوده و با قدرت تفکیک بی نظیری که دارد خطای این دستگاه را تا حد زیادی کم میکند فلزیاب اکسکالیبور Excalibur II برای پیدا کردن سکه و دفینه ومناسب میباشد و به دلیل قابلیت ضد آب این دستگاه میتوانید در محیط های ساحلی نیزازآن استفاده کنید.

خصوصیات فلزیاب اکسکالیبور Excalibur II:

  •  مجهز به سیستم BBS که بهره گیری از طیف گسترده فرکانسی، داده های دریافتی از کویل دستگاه را تحلیل دقیق می نماید.(۱٫۵kHz – 25.5kHz)
  • ایده آل جهت کار در محیط های آبی و در زیر آب تا عمق ۳ متر به دلیل ضد آب بودن دستگاه
  • مجهز به به بلندگوی داخلی و هدفون
  • سیستم تعیین موقعیت دقیق هدف (Pinpointing) به صورت صوتی
  • توانایی تعیین عمق هدف به صورت نسبی
  • طراحی آرگونومیک دستگاه و وزن بسیار سبک آن به نسبت حجم دستگاه
  • مجهز به باتری های قابل شارژ NiMHو شارژر مربوطه
  • توانایی دستگاه در حذف فلزات ناخواسته سطحی ( زباله ) و تداخلات محیطی با دارا بودن سیستمSGR
  • مجهز به سیستم RCB جهت تقویت سیگنال های ضعیف و آشکارسازی اهداف کوچک
  • بدنه فلورسنت دستگاه با وضوح بالا جهت کار در شب (Hi-Vis)

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب شعاع زن، خرید گنج یاب تصویری،خرید گنج یاب نقطه زن، خرید گنج یاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید گنج یاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید