دستگاه فلزیاب نقطه زن کنکورد Concord

دستگاه فلزیاب نقطه زن کنکورد Concord

دستگاه فلزیاب نقطه زن کنکورد Concord یک فلزیاب دوکاره ساخت آلمان از برند مگا میباشد این طلایاب چند سیستمی با استفاده از تکنولوژی حرفه ای Long-Range Locator قابلیت تشخیص اجسام فلزی در مناطق وسیع را دارد و همچنین از فناوری القای پالس نیز برای پیدا کردن اهداف کوچک استفاده میکند.دستگاه فلزیاب نقطه زن کنکورد Concord با ویژگی های قدرتمندی که دارد به جستجوگران گنج کمک میکند تا انواع اشیاء فلزی مانند سکه ها و جواهرات را شناسایی کند.

این طلایاب دو کاره با توجه به سیستم دیجیتالی که برای جستجو دارد صداهای متفاوتی برای تشخیص و تمایز بین فلزات ایجاد میکند که به کاوشگران این امکان را میدهد تا به جستجو فلز مورد نظر خود بگردند تا در وقت و هزینه آنها صرفه جویی شود. دستگاه فلزیاب نقطه زن کنکورد Concord دارای کارایی آسان میباشد و به دلیل چند زبانه بودن کار با تنظیمات دستگاه را برای شما راحت میکند. صفحه نمایش دستگاه فلزیاب نقطه زن کنکورد Concord دارای یک منوی بصری روان میباشد که اطلاعات مفیدی در اختیار اپراتور قرار میدهد و امکان تنظیمات را برای کاوشگران فراهم میکند.

دستگاه فلزیاب نقطه زن کنکورد Concord دارای 5 سیستم جستجوی برای کارایی های متفاوت میباشد و کویل های جستجوی PS50 ،PS36 ،PS28 با طراحی مدرن این فلزیاب میتواند یک دستگاه مناسب برای کاوش باشد. این فلزیاب با بهترین کیفیت ساخته شده و به دلیل وزن سبک تجربه عالی را برای کاوش ارائه میدهد.

دستگاه فلزیاب نقطه زن کنکورد Concord

ویژگی دستگاه فلزیاب نقطه زن کنکورد Concord

  • سیستم Range Locator) LRL) شامل: LRL خودکار، LRL دستی، CTRL LRL با گزینه های مختلف برای سفارشی کردن فرآیند جستجو و نشانگرهای بصری روی صفحه دستگاه برای دریافت بهترین نتایج.
  • سیستم القایی Unique Pulse  فناوری جدیدی است که عملکرد عالی را در تشخیص فلزات آهنی و غیرآهنی در شرایط مختلف زمین، انواع خاک و زمین به ارمغان میاورد.
  • سیستم  Smart Detect با دو حالت از طریق سیم پیچ های جستجوی PS36 و PS28، انتخابی عالی برای جستجوگران برای یافتن قطعات طلای طبیعی، آثار کوچک، جواهرات، سکه ها و سایر انواع فلزات در اعماق کوچک.
  • صفحه نمایش ال سی دی 5  اینچی برای تجربه راحت تر در هنگام تنظیم تنظیمات و خواندن یا دیدن نشانگرهای بصری نمایش داده شده روی صفحه.
  • نرم افزار قدرتمند مدرن و آسان برای استفاده گرافیکی موجود به 12 زبان بین المللی با در نظر گرفتن آخرین پیشرفت ها در زمینه تجربه کاربر، امکان انتخاب آسان سیستم های جستجو، تنظیم تنظیمات جستجو و انتخاب برنامه های جستجو، تنظیم فاصله عمق و مشاهده نتایج  را به کاربر میدهد.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب شعاع زن، خرید گنج یاب تصویری، خرید گنج یاب نقطه زن، خرید گنج یاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید گنج یاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات شرکت فلزیاب افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشاراینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

 

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید