انواع دستگاه گنج یاب

انواع دستگاه گنج یاب

انواع دستگاه گنج یاب برای پیدا کردن اهداف وجود دارد که کارایی همه آنها پیدا کردن اهداف فلزی میباشد که اما دارای غملکرد های متفاوت هستند که با توجه به نیاز اپراتور باید خریداری شوند، از انواع دستگاه گنج یاب میتوان به فلزیاب های بوقی، اسکنر فلزیاب، فلزیاب شعاع زن، فلزیاب دوکاره اشاره کرد.

همه دستگاههای فلزیاب انواع فلزات را میتوانند پیدا کنند اما تفاوت گنج یاب ها با دستگاههای معمول فلزیاب در توان تفکیک آنهاست، تفکیک به معنی تمایز قائل شدن بین فلز با ارزش با فلزات بی ارزش مانند اهن است. به زبان ساده تر گنج یاب ها توانایی تشخیص طلا را از دیگر فلزات دارا هستند و در این بین تعدادی از دستگاهها توانایی تشخیص انواع سنگ های قیمتی همچون الماس ، زمرد و … را نیز دارند.

کشورهای باستانی همچون ایران دارای مقدار زیادی از گنج و دفینه هستند که بر ای شناسایی آنها باید دستگاههایی را داشت که بتوانند اهداف را در عمق زیاد کاوش کنند. اکثر دفینه ها و گنج ها در ایران در عمق بیش از 2 متر زیر زمین هستند و به دلیل شر ایط خاص خاک ایران که پر از مواد معدنی است که باعث ایجاد اختلال در کار دستگاه میشوند که باید از  گنج یاب بوقی و یا اسکنر فلزیاب تصویری استفاده کرد.

تفاوت انواع دستگاه گنج یاب ساخت ایران با مدل های خارجی

دستگاههای ساخت شرکت فلزیاب افشار توسط متخصصان داخلی و متناسب با شرایط خاک ایران طراحی شده اند و به دلیل استفاده از تکنولوژی جدید دنیا دارای عمق نفوذ بسیار خوبی بوده و توان تشخیص اهداف را در اعماق چند متری زمین دارا میباشند. در ادامه مقاله ” انواع دستگاه گنج یاب ” را به شما معرفی میکنیم تمامی محصولات دارای ۱ سال گارانتی و خدمات پس از فروش میباشند.

انواع دستگاه گنج یاب بوقی

دستگاه های فلزیاب بوقی دارای انواع پالسی، vlf و قلمی میباشد که توسط ارسال امواج پالس به زمین و برگشت آن با قدرت تفکیک پذیری قادر به تشخیص فلزات در اعماق زمین هستند. فلزیاب های بوقی به عنوان فلزیاب نقطه زن شناخته میشوند که قابلیت تشخیص محل دقیق فلز را در زمین برای اپراتور فراهم میکند از بهترین نوع فلزیاب های نقطه زن میتوان به مدل های پالسی اشاره کرد.

فلزیاب بوقی کامپکس ایکس 5

بهترین فلزیاب پالسی

انواع دستگاه گنج یاب تصویری

فلزیاب تصویری یا اسکنر سه بعدی فلزیاب نوع دیگری از دستگاه های فلزیاب میباشند که اسکن گرفته شده را به صورت تصویری سه بعدی برای اپراتور فراهم میکنند. این دستگاه ها قابلیت تشخیص فلزات جدید را نداشته و فقط فلزاتی که چندین سال در زیر خاک مانده و از خود یون آزاد کرده اند را تشخیص میدهند. این نوع دستگاه های فلزیاب برای عمق های بالا مناسب میباشد و علاوه بر تشخیص فلزات با ارزش از بی ارزش امکان تشخیص غار، اتاقک، معدن، قبر، حفره را دارد.

تفاوت اصلی و مهم فلزیاب بوقی و تصویری را میتوان در عمق کاوش آنها و سیستم هشداردهنده معرفی کرد فلزیاب بوقی به صورت و آلارم و بوق هشدار میدهد و فلزیاب تصویری اهداف را به صورت رنگ و شکل های مختلف روی صفحه مانیتور با استفاده از یک نرم افزار مخصوص نمایش میدهد.

فلزیاب تصویری G3-6500

فلزیاب تصویری ارزان قیمت

خرید فلزیاب تصویری

اسکنر فلزیاب تصویری توربو 20000

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید