قیمت دستگاه اسکنر تصویری

قیمت دستگاه اسکنر تصویری

دستگاه های اسکنر فلزیاب معمولا به دستگاههایی گفته میشوند که قابلیت ارائه تصویر از زیر زمین را دارند اما منظور از تصویر، مثل تصویری که دوربین گوشی شما میگیرد نیست. اسکنر ها از سنسور های مگنومتر استفاده میکنند که بر اساس میدان مغناطیسی کار میکنند و تصویری خروجی که از آن ها بدست میاید به صورت گراف های رنگی میباشد.

استفاده از این دستگاهها چند سالی است که با استقبال کاوشگران مواجه شده و توانسته اند در بازار به فروش خوبی دست پیدا کنند. گنج یاب اسکنر قادر است تا علاوه بر تشخیص فلز در زیر زمین، ابعاد و عمق حدودی آن را نیز مشخص کند. این دستگاهها علاوه بر داشتن قدرت تفکیک مناسب باید دارای عمق کاوش مناسبی هم باشند.

قیمت دستگاه اسکنر تصویری به عوامل متفاوتی بستگی دارد قطعات و تکنولوژی استفاده شده در ساخت فلزیاب، مقدار عمق کاوش، کیفیت تصویر در این مقاله دستگاه های فلزیاب تصویری را به شما معرفی خواهیم کرد که همگی از بهتین ها هستند و دارای رنج قیمت متفاوتی هستند تا بتوانید با هر بودجه ای اسکنر فلزیاب تصویری را خریداری کنید.

فلزیاب توربو 20000

نحوه کار اسکنر فلزیاب تصویری 

با این که قیمت دستگاه اسکنر تصویری متفاوت هست اما همگی از یک نرم افزار خاص برای تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات خروجی بهره میبرند که معروف ترین آن ها نرم افزار ویژوالایزر میباشد که ساخت شرکت OKM میباشد و اکثر فلزیاب های تولید داخل نیز از این نرم افزار استفاده میکنند. استفاده از این نرم افزار ها باعث میشود تا بتوان اطلاعات و جزئیات بیشتری از هدف را بدست اورد که موجب صرفه جویی در زمیان و هزینه ما میشود.

کمپانی okm همواره سعی داشته تا بهترین فلزیاب ها تصویری را تولید نماید، این فلزیاب ها در ایران کارایی خوبی را امکان دارد ارائه ندهد زیرا خاک ایران دارای مواد معدنی بالایی میباشد. ما سعی کردیم با فناوری های این شرکت مدل هایی از دستگاه گنج یاب را تولید کنیم که در خاک ایران بهترین نتیجه را دریافت کنید.

همچنین در یک جستجوی خوب درست است که نوع فلزیاب تاثیر زیادی دارد اما نحوه کار با آن نیز بسیار مهم میباشد اگر برای اولین بار است که میخواهید از فلزیاب استفاده نمایید بهتر است ابتدا نحوه کار با فلزیاب ها را یاد بگیرید و با تمرین و تکرار به یک اپراتور حرفه ای تبدیل شوید.

اسکنر فلزیاب تصویری توربو 20000

 فلزیاب تصویری توربو 18000

خرید فلزیاب تصویری

فلزیاب تصویری ارزان ایکس دبلیو

فلزیاب تصویری G3-6500

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید