قویترین فلزیاب پالسی

قویترین فلزیاب پالسی

اگر به دنبال فلزیاب بوقی با سیستم کاری پالسی هستید در این مقاله با ما همراه باشید تاقویترین فلزیاب پالسی روز را به شما معرفی کنیم این دستگاه های طلایاب با استفاده از بهترین تکنولوژی و قطعات ساخته شده و توانسته در بین کاوشگران محبوبیت بالایی را بدست آورد.

قویترین فلزیاب پالسی که در این مقاله مورد بررسی قرار میدهیم که دارای رنج قیمت های متفاوتی هستند و شما میتوانید با توجه به نیاز خود آنها را تهیه کنید، برخی از این نوع دستگاه های فلزیاب ترکیبی از دو سیستم دستگاه گنج یاب هستند که کارایی بالایی را ارائه میدهند.

توجه داشته باشید که با خرید این فلزیاب ها آموزش رایگان و دفترچه فارسی راهنما به شما داده میشود تا به یک اپراتور حرفه ای تبدیل شوید و در صورت مشکل و هرگونه سؤال میتوانید از مشاوران مجرب ما راهنمایی بگیرید. این فلزیاب ها مونتاژ ایران هستند و دارای 1 سال گارانتی میباشند، اگر به دنبال یک فلزیاب قدرتمند با حساسیت بالا و سیستم بالانس اتوماتیک هستید پیشنهاد ما فلزیاب پالسی نوا پلاس میباشد.

نحوه عملکرد قویترین فلزیاب پالسی

مدار الکتریکی به کار رفته در این دسته از فلزیاب ها طول پالس بازگشتی را اندازه گیری میکند و با مقایسه آن با طول اولیه پالس ارسالی میتواند به این موضوع پی ببرد که در زیر زمین یک میدان مغناطیسی دیگر ( میدان مغناطیسی ای که فلز به وجود آورده است) وجود دارد یا خیر. قدرت تفکیک در این دسته از فلزیاب ها وجود دارد همچنین عملکرد آنها در زمین های معدنی که فلزیاب های VLF در آن ها با مشکل مواجه هستند بسیار خوب است و عمق کاوش آنها نیز بیشتر از فلزیاب های VLF است. در ادامه مقاله به بررسی قویترین فلزیاب پالسی میپردازیم.

معرفی قویترین فلزیاب پالسی

قویترین فلزیاب پالسی

از دیگر مدل های فلزیاب بوقی ارزان قیمت که دارای عملکرد بالایی میباشند و قیمت بسیار مناسبی نسبت به کارایی که از این دستگاه دریافت میکنید دارد فلزیاب فلزیاب کامپکس ایکس 5 میباشد، بالانس این دستگاه به صورت دستی میباشد و قابلیت تشخیص اشیاء با ارزش مانند طلا را دارد کار با این فلزیاب بسیار آسان میباشد و با یک بار آموزش شما به راحتی میتوانید کاوش را آغاز کنید و با کمک دفترچه راهنمای فارسی تمام تنظیمات آن را یادبگیرید.

معرفی قویترین فلزیاب پالسی دوکاره

ان فلزیاب پالسی یک دستگاه با قابلیت های بالا میباشد که قابلیت یک فلزیاب نقطه زن بوقی و اسکن زمین به صورت سه بعدی را برای شما فراهم میکند، با استفاده از این طلایاب میتوانید با قابلیت نقطه زنی تا 3.5 متر و در صورت نیاز به کاوش در عمق بالاتر از اسکنر تصویری استفاده کرده و تا 8 متر کاوش کنید.

فلزیاب دو کاره پالس پاور LX7000

یکی از قویترین فلزیاب پالسی که با خرید آن میتوانید از کارایی یک دستگاه فلزیاب بوقی و شعاع زن استفاده کنید، این فلزیاب دارای قیمت ارزان میباشد و قابلیت نقطه زنی و شعاع زنی را برای شما فراهم میکند. با قابلیت شعاع زنی دستگاه میتوانید تا 1000 متر در زمین های وسیع کاوش کنید و محدوده را کاهش داده سپس با قابلیت نقطه زنی دستگاه طلایاب نقطه دقیق را پیدا کنید.

فلزیاب دوکاره کامپکس ایکس ۶

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید