گنج یاب ماین اورو برزیل مدل FG80

گنج یاب ماین اورو برزیل مدل FG80

گنج یاب ماین اورو برزیل مدل FG80 طراحی شده است تا با آن بتوان طلا را به صورت بسیار دقیق و حرفه ای یافت. همچنین این دستگاه برای نقره و مس نیز کارایی دارد، اما باید با شیوه کاری آن آشنا بود.

گنج یاب ماین اورو برزیل مدل FG80 یک محصول بسیار عالی و سبک برای اکتشاف طلا و تا حدودی نقره و مس است.  این ردیاب یونی به حدی قوی است که در اغلب اوقات آن را به عنوان یک گنج یاب مستقل استفاده میکنند.

گنج یاب ماین اورو برزیل مدل FG80

 

گنج یاب یا ردیاب؟

شرکت ماین اورو برزیل، در اصل FG80 را به عنوان یک نوع ردیاب یونی ساخت، اما با توجه به نوع عملکرد و اساس کاری آن، اغلب اوقات به عنوان گنج یاب از آن یاد می شود. این دستگاه بهترین عملکرد ردیابی را برای طلا دارد.

چه به صورت معادن طلا و چه به صورت گنج و جواهر، طلا هدف اصلی این دستگاه است. همچنین گنج یاب ماین اورو برزیل مدل FG80 نقره و مس را نیز میتواند بیابد، البته با این تفاوت که طلایابی توسط آن از فاصله های بسیار دور نیز انجام میشود و به صورت دقیق در هرجایی این کاوش را انجام میدهد.

نحوه ردیابی و اکتشاف:

عناصری که در زیر زمین برای مدتی مدفون شده اند، امواج و یون هایی از آن ها آزاد میشود. این ردیاب یونی، یون های گفته شده را دنبال میکند و به منشا آن ها میرسد و سپس اطلاعات کسب شده را به اپراتور میرساند.

نکته مهم در جستجو با این دستگاه این است که FG80 برای محیط هایی که زیاد تغییر کرده اند یا با دخالت انسان حفاری یا… شده اند، به خوبی جواب نمیدهد. دلیل آن هم آزاد شدن یون هایی است که دستگاه بواسطه آن ها به اهداف میرسد.

چند ویژگی گنج یاب ماین اورو برزیل مدل FG80

  • مجهز به سیستم تشخیص یونی و دقیق
  • حجم کم و وزن سبک که موجب راحتی کاوش می شود.
  • ردیابی از فواصل دور
  • مصرف انرژی کم
  • امکان کار با ۲ نوع باتری
  • رابط کاربری بسیار ساده

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید