فلزیاب دستی دینگ وی بنگ

فلزیاب دستی دینگ وی بنگ

فلزیاب دستی دینگ وی بنگ ساخت یک کمپانی با نام Honsene در کشور چین است که از دسته فلزیاب های نقطه زن بوقی میباشد این دستگاه با نام های، PRO-POINTER، پین پوینتر، فلزیاب دستی، فلزیاب راکتی، فلزیاب بازرسی بدنی شناخته میشوند،فلزیاب دستی دینگ وی بنگ یک فلزیاب 360 درجه دستی است که برای مشخص کردن دقیق اجسام فلزی (آهنی و غیر آهنی) در طول بازیابی هدف طراحی شده است.

فلزیاب دستی دینگ وی بنگ دارای استانداردهای حفاظتی IP65 است. درجه حفاظت بین المللی IP65 که بر گرفته از عبارت لاتین، International Protection Rating است و به اختصار IP نوشته میشود، این یک استاندارد بین المللی برای تعیین درجه حفاظتی سیستم های الکترونیکی در شرایط سخت محیطی چون: گرد و غبار و نفوذ آب است.

این استاندارد، اطلاعات بیشتری را درباره سطح حفاظتی یک وسیله نسبت به شرایط مختلف محیطی و در مقایسه با سایر وسایل الکترونیکی رائه میدهد. دو رقم اعداد بعد از عبارت IP، وجود دارد که شماره اول، نشان دهنده درجه حفاظت در مقابل نفوذ اجسام جامد چون گردو غبار است.

رقم دوم، نشان دهنده درجه حفاظت در مقابل ورود مایعاتی چون آب و یا رطوبت است.لازم به ذکر است که اگر بعد از عبارت IP ، حرف X  باشد، یعنی این سیستم، هیچ وقاومتی در مقابل نفوذ گرد و غبار مایعاتی چون آب ندارد. با این حال، هنوز باید از پاشیدن آب به طور مستقیم به گریل بلندگو خودداری کنید و کل آشکارساز را در آب غوطه ور نکنید.

مدار ریزپردازنده فلزیاب دینگ وی بنگ اجازه میدهد تا PRO-POINTER بدون نیاز به تنظیمات با حداکثر حساسیت کار کند. فلزیاب دستی دینگ وی بنگ با داشتن چراغ قوه LED در شرایط تاریک و کم نورمیتواند به دید و همچنین دستیابی به موقعیت دقیق در مقیاس کوچک کمک کنند که فلزیاب های بزرگ نمیتوانند انجام دهند. این دستگاه میتواند به سرعت و با دقت سکه ها، نقره، جواهرات و طلا را پیدا کند.

فلزیاب دستی دینگ وی بنگ

مدل هشدارها در فلزیاب دستی دینگ وی بنگ

فلزیاب دستی دینگ وی بنگ دارای سه مدل هشدار صدا، لرزش یا هردو مبباشد که اگر دکمه سوئیچ حالت را به مدت 1 ثانیه فشار دهید، صدای هشدار کوتاهی شنیده میشود با این کار دستگاه از حالت صدا به حالت لرزش تغییر میکند حالا اگر کلید دوباره فشار داده شود و نگه داشته شود، به حالت صدا و لرزش میرود. اگر دوباره فشار داده شود، به حالت صوتی برمیگردد. و تا دفعه بعد که فلزیاب راه اندازی میکنید با همان تنظیمات شروع میشود.

مشخصات فنی فلزیاب دستی دینگ وی بنگ

  • برند :هونسن
  • نام مدل: PRO-POINTER
  • وزن: 7 اونس. (0.2 کیلوگرم)، با باتری
  • منبع تغذیه باتری
  • باتری: تک باتری 9 ولت
  • وزن مورد 7 اونس
  • ابعاد مورد L x W x H 22.9 x 5.1 x 5.1 سانتی متر
  • رتبه حفاظتی بین المللی IP65
  • فرکانس کاری 6 کیلوهرتز
  • تشخیص فلز: هشدار صوتی و یا لرزش / یا هر دو
  • تنظیم: اتوماسیون
  • خاموش شدن خودکار

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد. شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید ردیاب شعاع زن، خرید فلزیاب تصویری،خرید فلزیاب نقطه زن، خرید فلزیاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید فلزیاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب مهندس افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

 

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید