فلزیاب آلمانی اصل

فلزیاب آلمانی اصل

فلزیاب ها و گنج یاب های موجود در ایران توسط کشور های مختلفی تولید شده و وارد بازار میشوند، مدل های آلمانی، فرانسوی، ژاپنی، ترکیه تا چینی، مونتاژ ایران که البته نمیتوان از کشور ساخت و مبدا در مورد آن ها قضاوت کرد اما مهم است که دستگاه از قطعات مونتاژ کشور های مشهور در زمینه تولید فلزیاب استفاده کنند.

یکی از بهترین ویژگی های فلزیاب ها نوع تفکیک در دستگاه های فلزیاب و گنج یاب است. در واقع اگر حساسیت کار برای شما بالا است و در مورد محلی که قصد بررسی آن را دارید مطمئن نیستید بهتر است که گزینه های تشخیص نوع فلز استفاده کنید.

شرکت فلزیاب آلمان

کالاهای ساخت آلمان به دلیل کیفیت بالایی که دارند همواره مورد استقبال عموم قرار می گیرند دستگاههای فلزیاب ساخت کشور آلمان نیز از این قاعده مستثنا نبوده و همواره کاوشگران حرفه ای به عملکرد آنها اعتماد دارند.

تعداد بسیار زیادی از کمپانی های مختلف در عرصه ساخت فلزیاب در این کشور فعال هستند اما بیشتر دستگاه های آنها جهت استفاده در صنایع مختلف ساخته میشوند و یا دارای کاربرد هستند.

اما اگر به دنبال خرید دستگاه فلزیاب آلمانی اصل برای اهداف گنج یابی و دفینه یابی هستید در بین آنها دو شرکت لورنز و او کا ام بهترین دستگاه ها را با کاربرد گنج یابی تولید میکنند.

دستگاههای این دو شرکت در بین کاوشگران ایرانی شناخته شده بوده و به عبارتی امتحان خود را پس داده اند. معروف ترین دستگاه ساخت شرکت لورنز فلزیاب لورنز زد وان و معروف ترین دستگاه های ساخت شرکت اوکا ام  سری گنج یاب های فیوچر میباشد.

فلزیاب آلمانی اصل

نرم افزار مخصوص فلزیاب آلمانی اصل

در شرکت فلزیاب افشار  تمام محصولات شرکت اوکاام (okm ) همراه نرم افزار تخصصی سه بعدی ویژوالیزر اصل همراه دفترچه راهنمای فارسی به صورت رایگان ارائه داده میشود.

این نرم افزار با تجزیه و تحلیل فضاهای خالی و اتاقک های زیر زمینی و راهروها به صورت سه بعدی نمایش اطلاعاتی مانند عمق هدف و حجم هدف و اندازه هدف تصویری سه بعدی بعد از پردازش ارائه میدهد.

نرم افزار ویژوالیزر اختصاصا نرم افزار طراحی شده شرکت او کا ام برای دستگاههای شرکت او کا ام است که یادگیری اصول کار و آنالیز اسکنها لازمه اش آموزش است.

گروه آموزشی شرکت مهندسی فلزیاب افشار همواره با تغییرات به روز و آموزش های مختلف و رایگان در خدمت اپراتوران علاقمند به کاوش است. شما میتوانید برای پاسخ به سوالات خود از راههای مندرج در سایت با ما در تماس باشید.

نکته

قبل از خرید هرگونه سیستم فلزیاب کیفیت و کارایی و قیمت شرکت مهندسی فلزیاب افشار را با سایر شرکت ها مقایسه نمایید. همچنین کارشناسان فروش ما آماده ارائه مشاوره در زمینه خرید فلزیاب به شما خریداران محترم در سراسر کشور میباشند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید