خرید گنج یاب

خرید گنج یاب

نمونه اولیه فلزیاب ها بسیار پیچیده و اندازه آن ها بزرگ بوده مهم ترین ویژگی این فلزیاب ها شناخته شدن دستگاه فلزیاب در بین مردم بوده است، در سالهای بعد از اختراع ترانزیستورها، دستگاههای تفکیک کننده، طرح های مختلف سیم پیچ ها و در نهایت تکنولوژِی وایرلس باعث تغییرات عمده در فلزیاشب ها و رفتن به سمت فلزیاب هایی سبک، قابل حمل در مکانهای مختلف و با قابلیت جستجو در عمق های زیاد امروزی شد. با گذر زمان دستگاه های پیشرفته تر با کارایی بالاتری در انواع مختلف به بازار ارائه شد در ادامه انواع گنج یاب های موجود را بررسی  میکنیم تا در خرید گنج یاب تصمیم گیری راحت تری داشته باشید.

انواع دستگاه های فلزیاب بوقی، فلزیاب تصویری، فلزیاب شعاع زن در بازار وجود دارد که میتوانید با توجه به نیاز خود بهترین خرید گنج یاب را داشته باشید تا هدف خود را کشف کنید. اگر از کسانی هستید که اطلاعات بالایی درباره دستگاه فلزیاب ندارید به دلیل تنوع زیاد دستگاه های فلزیاب امکان داره که شما دچار سردگمی شوید و نتوانید دستگاه مناسب کار خود را به درستی انتخاب کنید.

انواع دستگاه فلزیاب، طلایاب و گنج یاب

  • دستگته های فلزیاب بوقی
  • دستگاه‌های تصویری
  • فلزیاب، طلایاب  شعاع زن
  • فلزیاب، طلایاب  نقطه زن

خرید گنج یاب VIF

فلزیاب های بوقی با سیستم کاری VLF را میتوان از ساده ترین نوع فلزیاب ها دانست این فلزیاب ها با توجه به ساده بودن در عمق های کم کارایی بالایی دارند و نسبت به سایر دستگاه ها از قیمت پایین تری برخوردارند نهایت عمق دستگاه vlf بین 1 الی 1.5 متر میباشد اگر به دنبال اشیاء پنهان شده در عمق کم هستید خرید گنج یاب های vlf  دستگاه مناسبی برای کار شما هستند و به خاطر تفکیک دقیقی که دارند بیشتر برای سکه یابی مورد استفاده قرار میگیرند.

خرید گنج یاب نوکتا Score SMF

خرید گنج یاب PI

فلزیاب های پالسی مدل دیگه ای از دستگاه فلزیاب بوقی هستند این مدل فلزیاب ها دارای قدرت بیشتری نسبت به مدل Vlf دارند اما به دلیل باتری های بزرگ و سنگین وزن زیادی دارد. برای کاوش درعمق‌های بالا با حجم کمتر فلز باید به لوپ‌های 1 در 1 وابسته باشید که به‌صورت جداگانه قابلیت اتصال به دستگاه‌های پالسی پیشرفته را دارد اگر دنبال عمق کاوش بین 3.5 الی 4 متر میباشید خرید گنج یاب پالسی برای شما مناسب میباشد.

خرید گنج یاب بوقی

خرید گنج یاب تصویری

برخی از این مدل فلزیاب ها قابلیت تشخیص حفره ها، اتاقک ها و فلزات قدیمی را دارد این دستگاه ها توانایی پیدا کردن فلزات با ارزش و بی ارزش را دارد و با نشان دادن یک تصویر سه بعدی  توسط نرم افزار ویژوالایزر در نمایشگر به کاوشگران برای عمق و حجم فلز بسیار کمک میکند، این دستگاه های فلزیاب برای تشخیص فلزات جدید کارایی ندارند اگر دنبال کاوش در عمق بالای 10 مترهستید خرید گنج یاب تصویری بهترین گزینه برای شما میباشد.

خرید گنج یاب تصویری توربو 20000

خرید گنج یاب شعاع زن

از این نوع فلزیاب برای محیط های بزرگ که نقطه مشخصی ندارید استفاده میشود و برای کاهش محدوده کاوش نیاز به خرید گنج یاب شعاع زن دارید بر همین اساس دستگاه‌های شعاع زن نیز وظیفه ردیاب یا شعاع زنی برای مشخص‌کردن محدوده احتمالی وجود فلز را برعهده دارند و برای پیداکردن نقطه دقیق قابل‌ استفاده نیستند و خطای بیشتری نسبت به سایر دستگاه‌ها برای پیدا کردن نقطه دقیق دارند.

خرید گنج یاب نقطه زن

بعد از خرید گنج یاب شعاع زن و پیدا کردن محدوده احتمالی حالا برای پیدا کردن محل دقیق هدف نیاز به خرید گنج یاب نقطه زن دارید از انواع مختلف نقطه زن بوقی میتوان به مدل‌های VLF و PI، نقطه زن تصویری که به آن ها اشاره کردیم استفاده کنید. برخی از دستگاه های فلزیاب کارایی بیشتر از یک دستگاه را ارائه میدهند. دستگاه فلزیاب دو کاره کامپکس ایکس 6 با کارایی بالا میباشد که قابلیت شعاع زنی و نقطه زنی را در یک دستگاه برای اپراتور فراهم میکند.

خرید گنج یاب دوکاره کامپکس ایکس ۶

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب شعاع زن، خرید گنج یاب تصویری، خرید گنج یاب نقطه زن، خرید گنج یاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید گنج یاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان خرید و قیمت گنج یاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید