خرید فلزیاب نقطه زن

خرید فلزیاب نقطه زن

از فلزیاب نقطه زن برای پیدا کردن نقطه دقیق اشیاء در زیر زمین استفاده میشود اگر نقطه دقیق هدف مورد نظر شما معلوم نیست در ابتدا باید از یک دستگاه شعاع زن استفاده کرده تا بوسیله آن محدوده تقریبی هدف مورد نظر را پیدا کنید و سپس با خرید فلزیاب نقطه زن مکان دقیق هدف را پیدا کنید.

انواع فلزیاب های نقطه زن

  • فلزیاب نقطه زن پالسی
  • فلزیاب نقطه زن VLF
  • فلزیاب نقطه زن pinpointer

فلزیاب نقطه زن پالسی( فلزیاب بوقی)

فلزیاب های پالسی یکی از پرکاربرد ترین دستگاهای فلزیاب در بازار میباشد نوع لوپ و سایز آن در کاوش بسیار مهم میباشد این نوع فلزیاب ها دارای چند نوع لوپ برای جستجوی هستند بنابراین هرچقدر لوپ فلزیاب بزرگ تر شود عمق نفوذ نیز بیشتر میشود این نوع سیستم در تشخیص جنس فلزیاب ضعیف هستند ولی در جاهایی که رسانایی بالایی دارند مناسب میباشند عمق کاوش این دستگاها 3 الی 4 متر میباشد.

معرفی فلزیاب های VLF

فلزیاب های VLF از اختلاف فاز فرکانس سیم پیچ فرستنده و گیرنده به نوع فلز پی میبرند. چون فلزات مختلف مثل آهن و طلا اختلاف فازهای متفاوتی به هنگام القاء تولید میکنند  به این ترتیب فلزیاب میتواند بطور تقریبی نوع فلز مدفون شده را تشخیص دهدقدرت تفکیک پذیری این دستگاها بالا تر از دستگاه های پالسی ولی عمق کاوش آنها حداکثر 1.5 الی 2 متر است همچنین مصرف باتری این دستگاها نسبت به بقیه دستگاها کمتر است.

فلزیاب نقطه زن pinpointer

در کنار دستگاه های فلزیاب پالسی و VLF میتوان از یک فلزیاب دستی نیز برای پیدا کردن باقی مانده طلا استفاده کرد عمق کاوش این دستگاها 20 الی 30 سانت میباشد.

نحوه استفاده از فلزیاب نقطه زن

بعد از خرید فلزیاب نقطه زن مهارت اپراتور یکی از مهم ترین مراحل در کار با فلزیاب است اپراتور میتواند از یک فلزیاب حرفه ای استفاده کند اما به دلیل نداشتن مهارت کافی نمیتواند محل درست هدف را در نقطه زنی مشخص کند.حرکت صحیح کویل بر روی زمین یکی از مهم تری کارایی است که اپراتور باید به درستی آن را انجام دهد.سعی کنید همیشه در یک خط مستقیم حرکت کنید و لوپ را در کمتر از 10 سانتی متری از زمین نگهداری کنید.

شما باید سرعت حرکت خود را متناسب با نوع، جنس و منطقه کاوش تعیین کنید اگر هدف موردنظر شما کوچک باشد باید سرعت خودرا کاهش دهید و به کمترین سیگنال های دریافتی توجه کنید.دستگاه های فلزیاب نقطه زن دارای دسته قابل تنظیم میباشد.

گنج یاب نقطه زن بوقی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید