جدیدترین فلزیاب تصویری

جدیدترین فلزیاب تصویری 2024

فلزیاب های تصویری که با سیستم مگنومتر کار میکنند توانایی نمایش یک تصویر سه بعدی تقریبی را به کاوشگران میدهند که در انواع و قیمت های متفاوت تولید شده و شما با توجه به بودجه خود میتوانید یک فلزیاب عالی خریداری کنید در این مقاله قصد داریم انواعی مخلفی از جدیدترین فلزیاب تصویری با قیمت های متفاوت را به شما معرفی کنیم تمامی این دستگاه ها تست شده میباشند و دارای گارانتی هستند.

 فلزیاب های تصویری معرفی شده در این مقاله همه از بهترین و جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده و قابلیت های زیادی را به کاوشگران برای یک جستجو راحت ارائه میدهد تمامی این دستگاه ها با یک نرم افزار تخصصی کار میکنند که علاوه بر آموزش رایگان و فیلم های آموزشی فارسی دارای دفترچه فارسی راهنما میباشد تا تمام نیاز های شما را برای اپراتوری حرفه ای برطرف کند. فلزیاب های تصویری یا  اسکنر فلزیاب مناسب برای کاوش دفینه های قدیمی هستند که در زیر زمین وجود دارند.

اگر به دنبال یک دستگاه فلزیاب حرفه ای هستید که عمق کاوشی بالای 10 متر داشته باشد جدیدترین فلزیاب تصویری معرفی شده در این مطلب بهترین گزینه برای شما میباشند که امکان تشخیص اتاقک، حفره، غار را نیز برای شما فراهم میکند. دستگاه های طلایاب تصویری امکان تشخیص طلای جدید را ندارند و برای جستجو گنجینه های قدیمی که چندین سال در زیر خاک بودند مناسب است.

معرفی جدیدترین فلزیاب تصویری

فلزیاب تصویری XW

فلزیاب G3-6500

فلزیاب توربو 20000

فلزیاب توربو 18000

تمامی فلزیاب های معرفی شده دارای عملکرد عالی و قدرت بسیار بالایی هستند و تفاوت قیمت آن ها به دلیل حساسیت و عمق کاوش آن ها متفاوت میباشد و باتوجه به نیاز خود میتوانید خرید یک فلزیاب عالی را تجربه کنید همچنین توجه داشته باشید که کار با این فلزیاب ها نیازمند تمرین و تکرار میباشد تا به یک اپراتور حرفه ای تبدیل شوید. همچنین این دستگاه توانایی ذخیره کردن اسکن گرفته شده توسط اپراتور را دارد تا در فرصت مناسب به آنالیز آن بپردازید و سبب جلوگیری از اتلاف وقت و صرفه جویی در هزینه شما میشود.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید