قویترین فلزیاب های دستی

قویترین فلزیاب های دستی

معرفی قویترین فلزیاب های دستی، کمپانی های معتبر تولید فلزیاب زیادی هستند که دست به تولید و طراحی انواع فلزیاب دستی که با نام های فلزیاب بازرسی بدنی یا فلزیاب راکتی شناخته میشوند زده اند که هر کدام دارای ویژگی های مخصوص و منحصر به فردی هستند در این مقاله به برسی قویترین فلزیاب های دستی میپردازیم.

فلزیاب دستی یک دستگاه الکترونیکی است که برای تشخیص و شناسایی فلزات در زمین، دیوار و سایر محیط ها استفاده میشود این نوع دستگاه های فلزیاب با استفاده از فرکانس های الکترو مغناطیسی قابلیت تشخیص فلزات را دارد و به کاوشگران این امکان را میدهد تا به دنبال فلزات مورد نظر خود بگردند.

فلزیاب های دستی دارای ورن کم و ابعاد مناسب هستند که سبب حمل و نقل آسان میشوند و به راحتی داخل کیف با جیب قرار میگیرند و به کاوشگران این امکان را میدهند تا در هر زمان و مکانی از آن استفاده کنند فلزیاب های دستی به دلیل ویژگی های خاص خود بیشتر مورد توجه قرار میگیرند.

 فلزیاب دستی دستگاه هایی هستند که برای پیدا کردن محل دقیق اهداف به کار میرود این دستگاه ها دارای عمق کاوش زیادی نیستند و معمولا دارای طولی برابر 30 سانتی متر هستند و عمق کاوشی بین 20 تا 35 سانتی متر میباشند برخی دیگر از فلزیاب های دستی نیز هستند که عمق تا 40 الی 50 سانت دارند که در ادامه مقاله به معرفی آنها میپردازیم.

بعد از هشدار دادن فلزیاب شما باید با این فلزیاب نقطه زن محل را بررسی کنید و اگر این فلزیاب نیز هشدار داد پس هدف در سطح خاک قرار دارد در غیر این صورت باید برای پیدا کردن آن حفره ای عمیق تر را حفر کنیم.

عوامل مختلفی در انتخاب یک دستگاه به عنوان قویترین فلزیاب دستی تاثیر گذار هستند و ما برای انتخاب آنها عواملی همچون قیمت، حساسیت و دقت قابل تنظیم، مدت زمان شارژدهی، نوع سیستم هشدار، کیفیت ساخت و … را مد نظر قرار دادیم و 3  تا ازقویترین فلزیاب های دستی را بر اساس این معیار ها انتخاب نمودیم.

برخی از قویترین فلزیاب های دستی

یکی از قویترین فلزیاب های دستی فلزیاب گرت at pro میباشد عمق کاوش این فلزیاب 20 الی 30 سانت میباشد.

قویترین فلزیاب های دستی

فلزیاب اسکوبا تکتور یکی دیگر از قویترین فلزیاب های دستی میباشد که کاملا ضد آب است و مناسب برای غواصی است.

فلزیاب دستی scuba tector pro

یکی دیگر از قویترین فلزیاب های دستی نوکتا پالس دایو است که دارای یک لوپ برای کاوش عمق بیشتر است عمق این فلزیاب 50 سانت میباشد.

قویترین فلزیاب های دستی

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب شعاع زن، خرید گنج یاب تصویری،خرید گنج یاب نقطه زن، خرید گنج یاب پالسی، خرید لایو اسکن،خرید گنج یاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

برای کاتالوگ های شرکت فلزیاب افشار کلیک کنید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات شرکت فلزیاب افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید