معرفی قویترین سنسور فلزیاب

معرفی قویترین سنسور فلزیاب

 در این مقاله به معرفی قویترین سنسور فلزیاب تصویری میپردازیم که دارای قیمت های متفاوت میباشند و با استفاده ار بهترین تکنولوژی های روز دنیا بالاترین عملکرد را در رنج قیمت خود دارند. این نوع فلزیاب ها که دارای سیستم کاری مگنومتر هستند با اتصال بلوتوث به لپ تاپ متصل میشوند و با استفاده از یک نرم افزار تخصصی میتوانید به بررسی اسکن های گرفته شده بپردازید.

فلزیاب های تصویری مناسب برای کشف اشیاء قدیمی که در زیر خاک پنهان شده اند هستند و برای فلزات جدید کارایی ندارند زیرا اشیاء با ارزش با چندین سال ماندن در زیر خاک از خود یون هایی تولید میکنند که باعث تشخیص آنها میشود و مناسب برای کاوش در عمق های بالا هستند.

به جرعت میتوان این فلزیاب را یکی از قویترین فلزیاب های تصویری شناخت که دارای سرعت پردازش بالایی میباشد و دارای قابلیت اتصال بی سیم به تبلت یا PC میباشد که باتوجه به کارایی آسان آن میتوانید به عمق های بالایی دسترسی داشته باشید. در کنار این فلزیاب قدرتمند یک سنسور لایو نیز وجود دارد که با استفاده از آن میتوانید تصویر زنده در لحظه را مشاهده کنید.
  معرفی قویترین سنسور فلزیاب توربو 20000

فلزیاب توربو 18000 یک اسکنر تصویری قدرتمند است که امکان ذخیره سازی تصاویر اسکن شده را دارد و قدرت کاوش در عمق بالا را دارد و با استفاده از نرم افزار ویژوالایزر میتوانید به ارزیابی دستگاه بپردازید در کنار این فلزیاب یک دفترچه راهنمای فارسی کار با نرم افزار وجود دارد و قدرت کار در انواع خاک ها را دارد.

 

معرفی قویترین سنسور فلزیاب توربو 18000

اگر به دنبال یک فلزیاب تصویری با قیمت مناسب هستید این اسکنر فلزیاب دستگاه مناسبی برای شما میباشد با خرید این فلزیاب نرم افزار  تخصصی آن نیز همراه دستگاه به شما آموزش داده میشود و میتوانید یک تجربه عالی در کاوش گنج داشته باشید.

معرفی قویترین سنسور فلزیاب G3-6500

یک فلزیاب ارزان قیمت با عملکرد عالی و استفاده از بهترین فناوری های روز دنیا که میتوانید غار ها، حفره ها، فضای خالی را با کمک تصویری سه بعدی که نمایش میدهد تشخیص دهید مقدار عمق کاوش این فلزیاب میزان قابل توجه ای میباشد که جستجوگران میتوانند با کمترین درصد خطا به کاوش بپردازند.

معرفی قویترین سنسور فلزیاب xw

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید