فلزیاب جی پی زد ۷۰۰۰: MINELAB GPZ 7000

فلزیاب جی پی زد ۷۰۰۰: MINELAB GPZ 7000

کمپانی ماین لب استرالیا در زمینه ساخت و مونتاژ دستگاههای فلزیاب و گنج یاب فعالیت دارد، تکنولوژی منحصر به فردی که در طراحی و ساخت این محصولات بکار میبرد بی نظیر است. این تکنولوژی ها امکان کارکرد دقیق و کم خطا را برای این دستگاهها فراهم میکنند. این دستگاهها همچنین میتوانند بهترین و پربازده ترین پاسخگویی را برای اپراتور داشته باشند. این عامل و سایر ویژگی های این دستگاه سبب شده است تا این محصولات از سایرین متمایز شوند و به عنوان بهترین ها شناخته شوند. 

یکی از بهترین دستگاه کمپانی Minelab که در تشخیص طلای خام تخصص دارد فلزیاب جی پی زد ۷۰۰۰: MINELAB GPZ 7000  میباشد، این دستگاه فلزیاب با لوپ جستجوی Super D در پیدا کردن قطعات کوچک طلا در اعماق بزرگ مناسب میباشد. این فلزیاب بوقی با فناوری متمایز ZVL طراحی شده تا بتوانید به عمق بالایی دسترسی پیدا کنید.

تعادل زمین دستگاه های فلزیاب در زمین هایی که دارای کانی سازی بالا هستند برای مبتدی ها دشوار است و احتمال خطا در آنها وجود دارد. فلزیاب جی پی زد ۷۰۰۰: MINELAB GPZ 7000 با قابلیت تعادل زمین خودکار این مشکل را رفع کرده و این امکان را برای اپراتور فراهم کرده تا در سخت ترین زمین ها نویز و تداخل را از طریق 265 کانال اختصاصی از بین ببرد تا بتوانید صدا را بشنوید و فقط طلا کشف کنید.

نحوه کار فلزیاب جی پی زد ۷۰۰۰: MINELAB GPZ 7000 آسان میباشد و میتوانید به راحتی به منو و تنظیمات دستگاه دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید دستگاه های خارجی وارداتی در ایران شامل گارانتی نمیشود و در صورت خرابی دستگاه امکان تعمیر دستگاه کم میباشد و به دلیل هزینه بالا در واردات دستگاه شما باید با قیمت بالایی این دستگاه را خریداری کنید.

 

فلزیاب جی پی زد ۷۰۰۰

 

مشخصات فلزیاب جی پی زد ۷۰۰۰: MINELAB GPZ 7000

  • چهل درصد عمق کاوش بیشتر نسبت به دیگر دستگاههای سری GPX
  • بیشترین حساسیت در پیدا کردن طلا در محدوده تحت کاوش
  • بالانس اتوماتیک بسیار خوب در زمین های ناهموار
  • منو کاربری بسیار ساده
  • صدای بیسیم (وایرلس)
  • دارای GPS و نقشه کامپیوتری
  • دارای فناوری ZVT
  • ضد آب و گرد و غبار(مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف)

ویژگی های دستگاه فلزیاب جی پی زد ۷۰۰۰: MINELAB GPZ 7000

    • چهل درصد عمق کاوش بیشتر نسبت به دیگر دستگاههای سری GPX
    • بیشترین حساسیت در پیدا کردن طلا در محدوده تحت کاوش
    • بالانس اتوماتیک بسیار خوب در زمین های ناهموار
    • منو کاربری بسیار ساده
    • صدای بیسیم (وایرلس)
    • دارای GPS و نقشه کامپیوتری
    • ضد آب و گرد و غبار(مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف)

خرید فلزیاب بوقی

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب شعاع زن، خرید گنج یاب تصویری، خرید گنج یاب نقطه زن، خرید گنج یاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید گنج یاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار

09198500180 خط ثابت: 02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید