فلزیاب دیپ هانتر Deephunter

فلزیاب دیپ هانتر Deephunter

فلزیاب دیپ هانتر Deephunter مناسب برای تشخیص گنج های عمیق، حفره ها و سکه ها میباشد. این دستگاه دارای دو حالت میباشد، با لمس یک دکمه در فلزیاب دیپ هانتر Deephunter سبک تشخیص خود را تغییر دهید و یکی از دو حالت را انتخاب کنید. یک حالت برای جستجو عمیق قدرتمند و مکان یابی گنجینه ها فلزات گرانبها، حفره های در زمین با تجزیه و تحلیل تصویر سه بعدی میباشد.

حالت دیگر روشن کننده سریع برای مکان یابی اهداف و قطعات طلا در عمق چشمگیر با تمایز کامل و شناسایی با صدای صوتی، فلزیاب دیپ هانتر Deephunter با طراحی ویژه برای محدوده جستجوی سطحی، میانی و عمیق.

سیستم جستجو MOD 1 فلزیاب دیپ هانتر Deephunter

در حالت تشخیص گنج عمیق بدون حرکت فلزیاب دیپ هانتر Deephunter قادر به تشخیص فلزات گرانبها و فضای خالی است. فقط سیم پیچ استاندارد T44 را وصل کنید و به سرعت شروع به کشف گنجینه های پنهان کنید،اگر به عمق بیشتری نیاز دارید فقط سیم پیچ بزرگتر T100 را وصل کنید تا بتوانید اهداف بزرگتری را که در عمق باورنکردنی مدفون شده اند شناسایی کنید.

ابعاد این کویل 60*100 سانتی متر است. حالت 1 با در نظر گرفتن سهولت استفاده طراحی شده است. رابط بصری برای همه کاربران ساده است. هم آماتور و هم حرفه ای به طور یکسان. نمایشگر رنگی فلزیاب Deephunter یک نمایش بصری از سیگنال هدف با تجزیه و تحلیل تصویر سه بعدی پیشرفته را به شما نشان میدهد. همچنین قبل از حفاری، نوع فلز، عمق و اندازه هدفی را که شناسایی کرده اید مشاهده خواهید کرد.

ویژگی سیستم جستجو MOD 1

  • شناسایی دقیق فلز و نمودار هدف سه بعدی

شما میتوانید نمودار سه بعدی و شناسایی فلز را در صفحه گزارش که پس از شناسایی هدف بدست میاورید مشاهده کنید. فلزیاب دیپ هانتر Deephunter توانایی نمایش نوع فلز طلا، فلزات گرانبها، غیر گرانبها، فولاد را دارد.

  • تشخیص حفره

علاوه بر تشخیص و شناسایی دقیق فلز، این دستگاه همچنین میتواند اهداف زیرزمینی مانند غارها، حفره‌ها، مخازن، تونل‌ها، پناهگاه‌ها و مقبره‌ها را نیز با تصاویر گرافیکی سه بعدی پیشرفته شناسایی کند.

  • تشخیص عمق

این دستگاه به طور دقیق عمق هدف شناسایی شده را بر حسب سانتی متر روی نمایشگر نشان میدهد.

  • رد آهن

ویژگی رد آهنی داخلی به فلزیاب دیپ هانتر Deephunter  اجازه میدهد تا فلزات غیر گرانبها و ناخواسته را حذف کند در حالی که هنوز فقط فلزات گرانبها را شناسایی میکند.

  • شکل گرافیکی هدف

در حالت 1 در فلزیاب دیپ هانتر Deephunter  سیستم نوسان به طور مداوم نمودار سیگنال هدف را بر روی صفحه نمایش بصری نشان میدهد.

فلزیاب دیپ هانتر Deephunter

سیستم جستجو MOD 2 فلزیاب دیپ هانتر Deephunter

حالت بازیابی سریع با قابلیت شناسایی سکه‌ها، طلا و اهداف کوچک در عمق بالا در این حالت با سیم پیچ استاندارد حرکتی C32 (26×32 سانتی متر) میتوانید به راحتی تک سکه ها، جواهرات، طلا و سایر اشیاء ریز واقع در اعماق که توسط ردیاب های دیگر قابل دسترسی نیست را تشخیص دهید.

سیم پیچ اختیاری بزرگتر C47 (39 x 47 سانتی متر) مانند حالت 1 به اجسام بزرگتر در عمق بیشتری برسید. استفاده از این سیستم آسان است و فلز را در عمق زیاد شناسایی میکند. به کاربر از نوع فلز با سه صدای مختلف هشدار داده میشود. اکنون به راحتی میتوانید بشنوید که هدف طلا، گرانبها یا غیر گرانبها است.

ویژگی سیستم جستجو MOD 2

  • عملکرد استثنایی در زمین معدنی

تنظیمات ویژه فلزیاب دیپ هانتر Deephunter  برای شرایط بسیار معدنی طراحی شده است، میتوانید به راحتی جستجوهای خود را در انواع شرایط زمینی انجام دهید. با استفاده از تنظیمات آهنی، میتوانید با حذف تداخل مواد معدنی در شرایط زمینی بسیار معدنی یا مناطقی که دارای غلظت بالایی از آهن هستند مانند سواحل، ماسه مرطوب، خاک شخم زده و غیره از سیگنال های غلط جلوگیری کنید.

  • حذف آهن

همانند حالت 1، در این حالت نیز میتوانید فلزات غیر گرانبها (آهنی) و ناخواسته را با استفاده از ویژگی حذف آهنی برای شناسایی فلزات گرانبها حذف کنید.

  •  3 تن صدا

حالت 2 دارای یک سیستم تشخیص فلز بسیار واضح و قابل درک است. این دستگاه فلزات شناسایی شده را با 3 صدای مختلف به کاربر اطلاع میدهد. یک هشدار کم صدا برای اهداف آهنی و 2 هشدار با صدای بالا برای اهداف گرانبها و طلایی تولید میشود.

  • عملکرد پیشرفته و در عین حال آسان برای استفاده

حالت 2 با در نظر گرفتن سهولت استفاده طراحی شده است. کاربران آماتور و حرفه ای به طور یکسان از سادگی آن قدردانی خواهند کرد. این حالت جستجوی بسیار سریعی را برای تشخیص هدف فقط از طریق هشدارهای صوتی فراهم میکند.

برخی از ویژگی های فلزیاب دیپ هانتر Deephunter

  • فرکانس کاری ۱۲٫۵ کیلوهرتز(مد تصویری) و ۱۷٫۵ کیلو هرتز(مد تصویری)
  • حساسیت قابل تنظیم
  • بالانس دستی سطح زمین
  • وزن بین ۰٫۸۵ کیلوگرم تا ۶٫۴۵ کیلوگرم ( بسته به نوع تصویری یا صوتی )
  • دارای باطری Lithium Polymer با شارژدهی بین ۴ تا ۲۵ ساعت ( بسته به نوع تصویری یا صوتی )
  • دارای شارژر خودرو
  • دارای کیف مخصوص حمل و نقل

فلزیاب دیپ هانتر Deephunter ساخت Makro ترکیه

 گنج یاب نقطه زن بوقی

اسکنر فلزیاب تصویری شرکت افشار

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب شعاع زن، خرید گنج یاب تصویری، خرید گنج یاب نقطه زن، خرید گنج یاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید گنج یاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

برای مشاوره رایگان  خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار

09198500180 خط ثابت: 02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید