فلزیاب ایتراک E-TRAC ساخت استرالیا

فلزیاب ایتراک E-TRAC ساخت استرالیا

شرکت ماینلب استرالیا یکی از با سابقه ترین و پیشروترین شرکت های تولید فلزیاب و گنج یاب در دنیا میباشد. این شرکت با بهره گیری از به روزترین تکنولوژی ها و متخصصان خبره توانسته رنج وسیعی از گنج یاب و فلزیاب ها را برای اپراتوران و کاوشگران حرفه ای تولید میکند. یکی از محصولات خوب و با کیفیت این شرکت فلزیاب ایتراک E-TRAC ساخت استرالیا میباشد.

این فلزیاب با استفاده از فن آوری FBS) Full Band Spectrum)  و تبعیض SmartfindTM بیشترین راندمان را در کشف فلزات دارد. این فلزیاب از طراحی ارگونومیک و محکمی بهره میبرد که دارای رنگی براق و زیبا میباشد. رابط کاربری این فلزیاب بسیار خلاقانه و کاربرپسند است. برنامه E-TRAC Xchange موجود بر روی دستگاه به شما این امکان را میدهد که با استفاده از فلزیاب خود به کامپیوتر خانگیتان وصل شده و تنظیمات فلزیاب ایتراک E-TRAC ساخت استرالیا خود را دانلود یا آپلود کنید.

هرگز نگران از دست دادن تنظیمات خود نباشید، این فلزیاب  پیشرفته به گونه ای طراحی شده است که به شما امکان میدهد که با لمس یک دکمه به سرعت در محیط های مختلف  اهداف را شناسایی کنید تا بتوانید زمان کمتری را صرف انجام تنظیمات کنید و زمان بیشتری را در میدان برای کاوش و جستحو صرف کنید.

E-TRAC اجسام فلزی با ارزش را در شرایط مختلف زمین معدنی مانند خاکهای بسیار شور، آب دریا، شن و ماسه مرطوب ساحل و شرایط زمینی بسیار مغناطیسی تشخیص میدهد. فلزیاب ایتراک E-TRAC ساخت استرالیا یک فلزیاب بوقی با سیستم کاری VLF میباشد که مناسب برای سکه یابی است و میتوانید تا 1 متر و 50 سانت به کاوش بپردازید.

اگر به دنبال فلزیاب ضد آب با قابلیت های پیشرفته هستید این دستگاه انتخاب مناسبی برای شماست لوپ ضد آب این فلزیاب امکان کاوش در آب های کم عمق را برای شما فراهم میکند.

فلزیاب ایتراک E-TRAC ساخت استرالیا

برخی از ویژگی های فلزیاب ایتراک E-TRAC ساخت استرالیا

  • استفاده از تکنولوژی Full Band Spectrum که این امکان را به دستگاه میدهد که با دقت و حساسیت بیستری اهداف را شناسایی کند
  • دارای پورت USB جهت انتقال تنظیمات دستگاه بین کامپیوتر و فلزیاب
  • دارای فن آوری QuickMask که راهی سریع و آسان را جهت ویرایش الگو ها برای شما میسر میکند.
  • دارای کویل های بسیار سبک ۱۱ اینچی ضد آب
  • طراحی ارگونومیک و متناسب با شرایط بدخ که کاوش های طولانی مدت را بدون خسته شدن میسر میکند
  • صفحه نمایش شفاف و با کیفیت و طراحی شده برای تمامی شرایط نوری
  • منو کاربری بسیار سریع و آسان که کار با منو ها را راحت میکند
  • بهینه شده برای کاهش سیگنال های مزاحم و اشتباه جهت افزایش حد اکثری دقت
  • دارای تنظیمات مختلف مربوط به سطح زمین که کار در شرایط مختلف محیطی را آسان میکند
  • نقطه زنی با نشانگر های تصویری و صوتی
  • دارای مد ۴ کاربره که به شما این امکان را میدهد که تنظیمات شخصی سازی شده خود را داشته باشید
  • دارای نور پس زمینه LCD
  • دارای باطری ۱۶۰۰mAh NiMH
  • وزن بسیار سبک ۱٫۶ کیلوگرمی

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب شعاع زن، خرید گنج یاب تصویری، خرید گنج یاب نقطه زن، خرید گنج یاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید گنج یاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان خرید فلزیاب ایتراک E-TRAC ساخت استرالیا با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید