ردیاب جیوه ای خوراک خور

ردیاب جیوه ای خوراک خور

استفاده از ردیاب خوراک خور از زمان های قدیم مرسوم بوده این ردیاب با نام های ردیاب جیوه ای، ردیاب آنتنی در بین جستجوگران طلا شناخته میشود و برای جستجو اشیاء با ارزش پنهان شده در زمین مورد استفاده قرار میگیرد همان طور که از اسم این دستگاه معلوم است دارای محفظه ای برای دادن خوراک (طلا، نقره، مس، برنج، آهن و آلومینیوم) وجود دارد که با توجه به خوراکی که به آن داده میشود شروع به جستجو میکند.

عمق کاوش ردیاب خوراک خور 7 متر و شعاع کاری آن 400 الی 500 متر میباشد اگر به دستگاه ردیاب جیوه ای، خوراک داده نشود به جستجو حفره میپردازد از این دستگاه برای پیدا کردن گنجینه ها و سکه‌های باستانی، جستجوی فلزات در معادن، پیدا کردن لوله های آب و گاز نیز استفاده میشود. کار با ردیاب آنتنی خوراک خور ساده میباشد اما نیاز به تمرین مکرر دارد.

دستگاههای ردیاب که به اصطلاح به آنها فلزیاب شعاع زن نیز گفته میشود مناسب برای محیط های بزرگ است که نقطه ای مشخصی برای حفاری وجود ندارد با دستگاه های ردیاب جستجوگران میتوانند محدوده تقریبی را برای کاوش پیدا کنند و با استفاده از یک فلزیاب بوقی به نقطه دقیق دست پیدا کنند و از حفاری الکی جلوگیری کنند که این عمل سبب صرفه جویی در وقت و هزینه جستجوگران میشود.

ردیاب جیوه ای خوراک خور

  •  شعاع کاوش ۴۰۰ متر
  •  عمق ۶ متر

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید