دستگاه گنج یاب تصویری

دستگاه گنج یاب تصویری

دستگاه گنج یاب تصویری برای کشف گنج و دفینه از دیر باز در بین مردم وجود داشته و از روش های مختلفی برای این استفاده میکردند و علم و تکنولوژی به کمک کاوشگران اماده است. گنج یابی نیاز به تجربه و صبر کافی دارد تا هر کاوشگری به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کند.

همان طور که میدانید انواع دستگاه گنج یاب تصویری در زمینه های کشف فلزات وجود دارد که به پر کاربردترین دستگاه در این زمینه تبدیل شده است و قابلیتی که دارد توانسته کمک بسیار زیادی به کاوشگران کند، در ادامه به مغرفی انواع دستگاه گنج یاب تصویری میپردازیم.

انواع دستگاه گنج یاب تصویری

دستگاه گنج یاب تصویری دارای انواع مختلفی میباشند که برای کشف طلا مورد استفاده قرار میگیرند و هریک با توجه به اهداف کاری خاصی طراحی و تولید شده است. این نوع دستگاه های فلزیاب قابلیت خاصی را در دسترس کاوشگران قرار میدهد. گنج یاب تصویری یا همان اسکنر فلزیاب  علاوه بر شناسایی و کشف فلز ، قابلیت اسکن زمین با خروجی تصاویر سه بعدی را دارد.

البته ویژگی مهمی که دستگاه گنج یاب تصویری را از سایر فلزیاب ها متمایز میکند، قابلیت تفکیک فلزات با ارزش از فلزات بی ارزش میباشد. تصویری بودن یک دستگاه فقط یک قابلیت اضافه میباشد که باعث صرفه جویی در زمان و هزینه کاوشگر میشود و از کاوش بیهوده جلوگیری میکند.

فلزیاب تصویری XW

فلزیاب تصویری G3-6500

فلزیاب تصویری توربو 18000

فلزیاب توربو 20000

خرید دستگاه گنج یاب تصویری

در موقع کاوش داشتن یک سیستم تصویری پیشرفته میتواند موفقیت شما را تضمین کند. انتخاب و خرید گنج یاب تصویری باید براساس فاکتور های نیاز شما انجام شود. سیستم های تصویری به طور معمول دارای قیمت بالاتری نسبت به دیگر دستگاه ها هستند، اگر به دنبال کشف دفینه هستید یا میخواهید مقبره ها ، تونل ها را کاوش کنید حتما از دستگاه گنج یاب تصویری استفاده کنید.

فلزیاب های تولید ایران نیز از جمله دستگاههایی بوده که قابلیت رقابت بالایی با نمونه های خارجی خود را دارند و مهمترین برگ برنده آنها را میتوان قیمت بسیار پایینتر در مقابل امکانات مشابه و گاها بهتر دانست. گنج یاب های تولیدی در ایران با توجه به سازگاری بیشتر با خاک ایران ( خاک ایران دارای مقادیر بسیار زیادی از فلزات معدنی است و همین مورد باعث اختلال در کار فلزیاب ها میشود ) و همچنین دارا بودن گارانتی و خدمات پس از فروش در بسیاری از موارد از نمونه های خارجی خود دارای ارزش خرید بیشتری هستند.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب افشار با مدیریت مهندس افشار در عرصه گنج یابی و فلزیابی همراه شما مشتریان عزیز میباشد.
شرکت ما جزء محدود شرکت های فلزیابی هست که مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش دارد و خدماتی مثل تعمیرات فلزیاب و گنج یاب را داراست و شما میتوانید برای خرید گنج یاب شعاع زن، خرید گنج یاب تصویری، خرید گنج یاب نقطه زن، خرید گنج یاب پالسی، خرید لایو اسکن، خرید گنج یاب دستی همراه با گارانتی و آموزش رایگان با ما در تماس باشید.

خدمات پس از فروش

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

محصولات شرکت افشار  نتیجه تلاش های متخصصین برای موجود سازی دستگاهای گنج یاب وفلزیابی که به نسبت قیمت بسیار پایین به کارایی بالایی رسیده اند، توجه داشته داشته باشید در انتخاب و موجود کردن این دستگاهها تحقیقات فراوانی انجام شده تا مردم به ازای پولی که پرداخت میکنند ازدستگاه کارایی بگیرند و نه صرفا جیب سودجویان این عرصه پر شود و همراه دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی ازشرکت ما تحویل میگرند.

خرید فلزیاب از شرکت افشار

برای مشاوره رایگان خرید دستگاه گنج یاب تصویری با کارشناسان شرکت فلزیاب افشار در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب افشار

09198500180 خط ثابت02144569250

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

اینستاگرام شرکت فلزیاب افشار

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا تماس بگیرید